Israel Hayom

עאיד חבשי חוזר למכבי חיפה

מו אלאך, שממשיך להנהיג שינויים, כבר החליט שהבלם יחזור מהשאלה אם לא יהפוך לשחקן מפתח, הוא צפוי לבקש לעזוב פעם נוספת בקבוצה יבקשו לשחרר את עומרי בן הרוש אריק בנאדו מונה למאמן קבוצת הנוער של המועדון

- ליאב נחמני

מכבי חיפה הודיעה לבלם המושאל עאיד חבשי כי הוא חוזר לקבוצה בעונה הבאה אחרי עונת השאלה בבני יהודה ת"א. חבשי עתיד להיות שחקן מפתח בעונה הבאה, אחרי שהירוקים עקבו אחר ההתקדמות המקצועית שלו בקבוצה של יוסי אבוקסיס.

מבחינת השחקן החזרה אוטומטית והוא יפתח את האימונים במועדון שבו גדל, אך אם יבין כי הוא לא צפוי להיות שחקן מפתח, לא מן הנמנע כי הוא יבקש לצאת שוב להשאלה, אם כי הסיכוי לכך נמוך.

המנהל המקצועי של חיפה מו אלאך עקב בתקופה האחרונה אחרי חבשי בן הע22. בשיחות פנימיות אמר אלאך כי לדעתו הפוטנציאל קיים בשחקן ועם עבודה נכונה הוא יכול להגיע רחוק. לצד ההחלטה להחזיר את חבשי והעוע בדה כי הבלם ההולנדי אטיין ריינן כבר חתום לעונה הבאה, נוצרת לצוות המקע צועי בעיה בכל הנוגע לשחרור שחקני הגנה עם חוזה. לרמי גרשון, אליסון דוס סנטוס ועומרי בן הרוש חוזה לעוע נה הבאה. עם האחרון עשויה הקבוצה להיכנס למשא ומתן על שחרור תמורת פיצוי. מקומו של גרשון בקבוצה בטוח, בעוד דוס סנטוס מתנדנד מאחר שלא יהיה פשוט להשתחרר מחוזהו.

בתוך כך, כפי שפורסם כאן, חיפה הודיעה אתמול רשמית על חזרתו של אריק בנאדו למועדון בתפקיד מאמן מחלקת הנוער. מעבר לאימון קבוצת הנוער, לבנאדו יהיו סמכויות נרחבות והמטרה ברורה: ייצור שחקנים שיהיו מוכנים יותר לקבוצה הבוגרת, מה שלא קורה בשנים האחרונות.

"אני שמח לחזור למועדון שבו גדלע תי ורואה בתפקיד מאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה חשיבות גדולה", אמר בנאדו לאתר המועדון לאחר החתימה והוסיף: "המטרה המרכזית היא ללמד ולהכין את השחקנים ברמה המקצוע עית, הפיזית והמנטלית כאחת, לקראת האתגר שבמשחק במועדון גדול כמו מכבי חיפה".

בנאדו הוא רק חלק מהשינויים שמע תכנן המנהל הטכני מו אלאך במחלקת הנוער. בחודשים האחרונים סקר ההולע נדי את כל מערך המחלקה והחליט על כמה שינויים ארגוניים, אחד מהם הוא ההחזרה של בנאדו, שעימו הוא שוחח כמה פעמים.

נוער. אתמול נערכו משחקי חצי גמר גביע המדינה, כשבמשחק הראשון נרע שמה הפתעה גדולה - מכבי חיפה הופע תעו על ידי הפועל רמה"ש, שגברה עליהם 1:3 בדרך לגמר.

בחצי הגמר השני הביסה עירוני קריית שמונה את מ.ס אשדוד בתוע צאה .0:3

 ?? צילום: יוסי שקל ?? חבשי מול בן בסט. צפויים להיפגש בדרבי החיפאי בעונה הבאה?
צילום: יוסי שקל חבשי מול בן בסט. צפויים להיפגש בדרבי החיפאי בעונה הבאה?

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel