Israel Hayom

"כל עוד אני בהפועל חולון, גלן רייס לא ידרוך כאן"

בעוד האוהדים לוחצים להחזיר את הכוכב הסורר, וגם חלק מהשחקנים מעוניינים בקאמבק, הבעלים שלמה אייזיק מדגיש: "אם הנורמה היחידה היא רק הצלחה והניצחון הוא מעל הכל, אני הולך הביתה" ● על רצף ההפסדים אמר: "הפסדנו גם איתו; נראה שיש ירידה באנרגיות אצל השחקנים"

- אלי סהר

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, שהורידו את הפועל חולון למקום הרביעי בטבלה, בימים האחרונים גובר הלחץ על הנהלת המועדון להחזיר את גלן רייס ג'וניור. השחקן עצמו אף שלח מסרים לסוכניו ולמאמן דן שמיר, שלפיהם הוא מתנצל על מה שאירע ורוצה לחזור מיידית.

הרצף השלילי מאז שחרורו של רייס ג'וניור, שכזכור הועזב לאחר שתקף את גיא פניני בסיום משחק ההפסד לגלבוע/גליל, הוביל לקמפיין שמנהלים רבים מאוהדי חולון ברשתות החברתיות, ובמשחק האחרון גם ביציעים, להחזרתו של השחקן. "בלעדיו אנחנו עוד קבוצה ואין סיכוי לקחת אליפות", הסבירו.

גם בקרב חלק מהשחקנים יש רצון לראות את רייס ג'וניור חוזר, וכמה מהם, שניסו למנוע את שחרורו לפני כשלושה שבועות, פנו לפי הפרסומים להנהלה בבקשה להחזירו.

אולם מי שמתנגד בחריפות לקאמ־ בק שכזה הוא שלמה אייזיק, הבעלים של הפועל חולון ובעל חברת יונט. אייזיק, שהגביר את תמיכתו העונה בקבוצה הבוגרת, מה שעזר להביא שחקנים כמו גיא פניני וג'ו אלכסנדר, מעורב מאוד גם בפעילות מחלקת הנוער והיה החלטי מאוד בשחרורו לאלתר של רייס ג'וניור בתוך דקות אחרי האירוע. "כל עוד אני בהפועל חולון, גלן רייס לא ידרוך כאן", הכריז אתמול בראיון ל"ישראל היום", "יש פעילות רבה להחזיר אותו ואני שואל, 'מה, אין שום נורמות?'".

רייס התנצל ורבים רוצים לראות אותו חוזר.

"היו הרבה דברים שנשארו בתוך המועדון. אם הנורמה היחידה היא רק הצלחה והניצחון הוא מעל הכל, אז אני הולך הביתה. אין לי בעיה שהוא יחזור, אבל אני חד־משמעית הולך הביתה".

אולי טעית כשלא הגבת ביד חזקה אחרי שהוא זרק את כל הציוד הרפואי של הפיזיותרפי­סט דיקי מור והתעמת איתו?

"את זה עוד הייתי יכול להכיל. הוא ביקש סליחה לאחר המקרה ועברנו הלאה. אירחתי אותו בליל הסדר".

הייתם מאוד סלחנים איתו לאורך הדרך, כולל בבעיטת הכדור שלו שפגעה בצופה שנזקקה לטיפול רפואי.

"היו לא מעט שיחות איתו, ועם הזמן הוא שיפר את ההתנהגות שלו".

האוהדים מרגישים שהעונה יורדת לטמיון בלעדיו. הקבוצה הפסידה ארבעה משחקים ברציפות ונראית כבויה.

"מבחינתי, העונה מאוד מוצלחת. יש עלייה של 40 אחוז בכמות הקהל במשחקי הבית. הקבוצה הפסידה גם לפני שרייס שוחרר. הבאנו שחקן ברמה גבוהה במקומו )ג'ורדן המילטון, א"ס(, אך יש תחושה שיש ירידה באנרגיות אצל השחקנים".

בתוך כך, ממשכורתו של רייס ג'וניור נוכו 7,000 דולר בעקבות האגרוף לפניני, ומחר הוא יועמד לדין בוועדת המשמעת של איגוד הכדורסל.

ליגה לאומית. אמש במשחק מספר 2 בסדרות חצי גמר הפלייאוף: מכבי רחובות - מכבי קריית גת ‪0:2) 70:66‬ לקריית גת בסדרה(, הפועל ר"ג - הפועל ב"ש ‪1:1) 60:78‬ בסדרה(.

 ?? צילום: אודי ציטיאט ?? רייס ג'וניור. התנצל והביע נכונות לחזור, אבל הבעלים מתנגד בחריפות
צילום: אודי ציטיאט רייס ג'וניור. התנצל והביע נכונות לחזור, אבל הבעלים מתנגד בחריפות
 ?? צילום: לירון מולדובן ?? אוהדי חולון. מנהלים קמפיין להחזרתו של השחקן בעקבות רצף ההפסדים
צילום: לירון מולדובן אוהדי חולון. מנהלים קמפיין להחזרתו של השחקן בעקבות רצף ההפסדים
 ?? צילום: דני מרון ?? אייזיק. איתן בעמדתו
צילום: דני מרון אייזיק. איתן בעמדתו
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel