Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 04.06.2018

-

גדי

אדם צעיר ובעל תושייה עשוי לעזור לכם לבצע משימה שחשובה לכם. אל תתביישו לבקש עזרה אף על פי שגם אם לא תבקשו במפורש תקבלו סיוע. אתם מעורבים בדיונים מתישים הקשורים לענייני כספים.

דלי

היום מומלץ להתמקד בבעיות הקשורות לעניינים ביורוקרטיי­ם. אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי אך טפלו במשימות באופן עקבי בלי לדחות אותן עוד ועוד. התייחסות קלילה ולא מחייבת אינה במקום.

דגים

יום מוצלח. אתם מקבלים תשובות מרנינות מאנשים בעלי סמכות והשפעה. בתחום האישי אתם מחפשים גירויים מנטליים כדי לא להשתעמם, ועובדה זאת עלולה להביא אתכם למקומות לא הכי חביבים בשבילכם.

טלה

הבדלי אנרגיות עצומים היום ביניכם לבין הסובבים אתכם עלולים לגרום לנתק. המסר שלכם צריך להיות קצר וברור ומנגד, אל תצפו שכל העולם יתנהל לפי הקצב שלכם.

שור

החושניות והאהבה כרוכות אצלכם יחד ולכן כאשר אתם כועסים, צפוי ניגוד אינטרסים בתחום. הניסיון שלכם לשפר את מה שקורה הוא רק על פני השטח. שנו את סגנון החשיבה ונסו להקשיב לצד השני.

תאומים

יום מלא דאגות וחששות. אתם מוטרדים מאוד בגלל אנשים שעוברים קשיים לא מועטים במסגרות שונות. אתם חשים שעליכם להתערב התערבות אישית לוחצת כדי לסובב את הגלגל לכיוונים הנכונים.

סרטן

היום אתם חווים מתח אף על פי שבאופן יחסי לימים האחרונים, מצב הרוח שלכם לא רע. אתם נמצאים בציפייה דרוכה לראות כיצד מתפתח קשר חדש שנכנסתם לתוכו לאחרונה.

אריה

קשיים עומדים עדיין לפניכם אולם אתם מצליחים להיחלץ מתוך עמדת החולשה ולגרוף את כל העומד בדרככם. החוכמה והאינטלקט שלכם מאפשרים התקדמות. נסו לשמור מרחק מבעיות של אחרים.

בתולה

בימים אלה בעצם לא חלו שינויים משמעותיים במצב, אבל ההרגשה שלכם השתפרה פלאים. הגישה החיובית וההחלטה שקיבלתם על עצמכם לא להתלונן נותנות תוצאות חיוביות.

מאזניים

אתם בדילמה ואף שלא בא לכם לפגוע באף אחד, ייתכן שתיקלעו למצב מסוג כזה. השיקולים שלכם והתנהגותכם עלולים להתפרש כשחצנות. אל תדברו יותר מדי אבל נסו להיות כנים.

עקרב

בזבוז זמן בשיחות בטלות משמש לעיתים קרובות אמתלה לא לעשות את הדברים המכבידים עליכם. מישהו טוען כי יצירת תחושה שאתם עסוקים מאוד משמשת לכם תירוץ מצוין להפיל על אחרים חובות.

קשת

נסו לשמור על קור רוח. ממילא פאניקה לא תעזור. שפע יגיע אליכם ממקור בלתי צפוי, כך שאין לכם סיבה לדאגה. היכולת שלכם להתמודד עם השינויים תקבע את מהלך העניינים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel