Israel Hayom

יושב ראש בהמתנה

עם תמיכה של כ־09 אחוז מהקבוצות החברות בהתאחדות לכדורגל, היום אמור שינו זוארץ להפוך ליו"ר ● רק חברי הוועדה לכשירות עשויים לדחות את המינוי

- ליאב נחמני

חברי הוועדה לכשירות צפויים להודיע היום על החלטתם בנוגע למינויו של שינו זוארץ לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. זוארץ דיבר אתמול בפני חברי הוועדה שמונה את השופטת בדימוס אסתר דודקביץ', השופט לשעבר אלון רום ונשיא התאחדות המלונות אמיר חייק,ששאלו גם לגבי מעורבותו במכבי פ"ת.

זוארץ סיפר על היותו ספונסר בעבר של המלאבסים, אך גם בבית"ר ירושלים והפועל מרמורק. ההערכה היא כי בסופו של דבר זוארץ יהיה יו"ר ההתאחדות, שכן כרגע הוא המועמד היחיד לתפקיד. רק אם תחליט הוועדה כי עברו במכח בי פ"ת ימנע ממנו לקבל את התפקיד, יישקלו אפשרויות נוספות שכרגע אינן באופק. במקרה שכזה זוארץ יפנה לבית הדין העליון של ההתאחדות על מנת לאשר את המינוי, מה גם שהוא זוכה לתמיכה של כח09 אחוז מהקבוצות החח ברות בהתאחדות.

ב"ש: עזרא בדרך

הקשר חן עזרא קרוב לחתימה בהפוח על ב"ש. השחקן בן הח92 עבר את הבח דיקות הרפואיות בליווי מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים, כאשר אחרי סידורם של כמה עניינים טכניים צפוי עזרא לחח תום על חוזה לשלוש שנים. עזרא גדל בעיר ב"ש, ולאנשי המועדון סיפר כי מדובר עבורו בסגירת מעגל. גם העובח דה כי הוא מעוניין לשמור שבת סייעה להחלטה שלו לחזור לעיר שבה צמח.

אחרי עזרא, ב"ש תתפנה להחתמת חלוץ. המועדון יבדוק את עלויות הבאח תו של עומר דמארי, שסיים השאלה במכבי חיפה וחוזר אוטומטית לרד בול לייפציג הגרמנית, שבה יש לו חוזה של כמיליון יורו לעונה הבאה. אם לייפציג תשתתף בשכרו ודמארי יביע נכונות להגיע, ב"ש תפעל לצרפו. בבירת הנגב שמחו לשמוע שהקשר ג'ון אוגו יהיה במונדיאל וישחק עם נבחרת ניגריה, מה שיקנה לאלופה מענק כספי של כח022 אלף דולר.

מכבי חיפה. אחרי שנחת ועבר את הבדיקות הרפואיות, חתם החלוץ ההולח נדי מיכאל קראמר בקבוצה על חוזה לעונה אחת (עם אופציה לעונה נוספת), שכולל לבקשתו מענק אליפות.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? זוארץ. מחכה להחלטה
צילום: אלן שיבר זוארץ. מחכה להחלטה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel