Israel Hayom

הגיוון - לפנים: 157 אמוג'ים חדשים

157 רגשונים יתווספו ממחר בהדרגה לכ 2,666 הקיימים ● הם ישולבו תחילה בפייסבוק, ורק בסתיו גם בווטסאפ

- אילן גטניו

מעשירים את השיח הכ תוב: מחר יעלו לאינטרנט 157 אמוג'ים )רגשונים( חדשים, בעדכון שיועבר בהדרגה למש תמשי כל הפלטפורמות.

תאגיד "יוניקוד" חשף כבר בפ ברואר האחרון את הרגשונים החד שים, שיצטרפו לכ 2,666 האמוג'ים הקיימים. רק עתה החדשים מוכ נים להשקתם, אך יעברו עוד כמה חודשים עד שישולבו במערכות ההפעלה של אפל, גוגל, מיקרו סופט וסמסונג.

בפועל, התוספת היא רק של 66 אמוג'ים חדשים, אך עם גיווני צבע של כמה מהם מספרם מסתכם ב .157 לאחר העדכון יהיו זמינים לגולשים כ 2,823 רגשונים שיהפכו למעשה לשפה אידיאוגרפי­ת )כתי בה באמצעות ציור( שלמה.

הרגשונים כוללים שלל פר צופים חדשים ובהם סמיילי עם שלושה לבבות, סגנונות שיער כמו תלתלים וג'ינג'ים, בעלי שיער לבן, קירחים וקירחות, כפות רגליים בצבעים שונים וגם גיבו רי על, כשכל פרצוף מגיע בכמה גוני צבע.

נוסף עליהם, תכירו אמוג'ים של חיות חדשות דוגמת קנגורו, לאמה, תוכי, היפופוטם וסרטן, ופריטים כמו סבון, נייר טואלט, בייגל, קאפקייק, מנגו, מבחנה, צלוחית פטרי, פריזבי, חייל שחמט, עגלת קניות, סקייטבורד, מקל דינמיט, זיקוק, מטאטא, דגל פיראטים, מצפן, כדור טניס, מגנט, מלחייה, סיכת ביטחון ועוד.

יתר על כן, נכללו ברגשונים החדשים גם שני אמוג'ים שהיו בראש רשימת הבקשות של הגו לשים: פלמינגו ולב לבן.

"יוניקוד" יפיץ מחר את עד כון התוכנה הדרוש למפתחים. האמוג'ים יגיעו בשלב ראשון לפייסבוק, טוויטר ומיקרוסופט, כשלפי הערכות ההפצה תושלם בכל הפלטפורמות עד סוף אוגוסט.

גוגל ואפל יכללו את האמוג'ים החדשים בעדכוני מערכת ההפעלה שלהם בין ספטמבר לדצמבר. יית כן שהם ישולבו בגרסת הניסוי של מערכת ההפעלה ‪iOS 12‬ לניידים של אפל, שתושק למפתחים מחר תיים. העדכון של מערכת ההפעלה של סמסונג יהיה רק בינואר הבא.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel