Israel Hayom

פייר, התאכזב

אחרי שלא נכלל בסגל בשבעת המשחקים האחרונים, פייר ג'קסון מעוניין לעזוב בקיץ את מכבי ת"א הגארד, שרוצה לחזור לאן.בי.אי, סיפר: "המטרה היא לשחק ברמה הגבוהה בעולם, מול השחקנים שעליהם גדלתי" הערב 1:2) בסדרות לתל אביביות(: הפועל מול אשדוד, מכבי אצל עירוני נס ציונה

- יעקב מאיר

פייר ג'קסון לא מעוניין להמ שיך בעונה הבאה במכבי ת"א. הגארד האמריקני מאוכזב מכך שלא התלבש בשבעת משחקי הליגה האחרונים, ולא רוצה שהצהובים יממשו את האופציה לעונה נוספת שקיימת בחוזהו.

האמריקני בן ה ,26 אשתקד חבר בסגל של דאלאס מאבריקס לתקופה קצרה, מעוניין לחזור לאן.בי.אי בעונה הבאה, אבל לא מתכוון להשתתף בלי גת הקיץ. ג'קסון, ששיחק בליגת הקיץ ארבע פעמים בעבר, לא חושב שזה מה שיעזור לו לחזור לליגה הטובה בעולם ומקווה שהיכולת הטובה שהפגין במ שחקי היורוליג בעונה האחרונה תסייע לו למצוא קבוצה.

מעבר לכך, האמריקני גם מאס בחיים מחוץ לארה"ב ורוצה לשוב לשהות לצד משפחתו ובתו הקטנה. "המטרה העי קרית שלי היא לחזור לשחק ברמה הגבוהה בעולם", סיפר ג'קסון בימים האחרונים, "ליד המשפחה שלי ומול השחקנים שעליהם גדלתי".

יש לציין שגם כך במכבי ת"א לא בטוחים כי הם מעוניינים שג'קסון ימ שיך בשורותיהם בעונה הבאה, ובכל מקרה צריך לחכות ולראות אם נבן ספאחיה ימשיך לעונה נוספת או שי גיע מאמן אחר במקומו וירצה לבנות סגל שחקנים חדש.

ג'קסון הוביל את הצהובים במשח קי היורוליג בנקודות ,(14.5) בנקודות מדד (14.3) ובאסיסטים ,(4.2) ונחשב במרבית שלבי העונה לרכז המועדף על ספאחיה. אך בשבועות האחרונים, גם בשל הגעתו של ג'רמי פארגו, משהו קרה בין השניים, והשחקן לא מתלבש כבר תקופה ארוכה.

דרבי ייקבע בפיינל פור?

הפועל ת"א יכולה להיות הקבוצה הראשונה שתעפיל לפיינל פור, זאת אם תנצח הערב ,19:00) ספורט 5 לייב( באולמה את מכבי אשדוד ותשלים 1:3 בסדרת רבע הגמר. אם אכן המשימה תושלם, זאת תהיה הפעם הראשונה של האדומים במעמד היוקרתי מאז הוקמה קבוצת האוהדים.

הקבוצה של דני פרנקו כבר פיגרה 1:0 בסדרה, אבל יכולת נהדרת של אדריאן בנקס והתעוררות מפתיעה

 ?? צילום: דני מרון ?? פארגו. דחק הצידה את ג'קסון
צילום: דני מרון פארגו. דחק הצידה את ג'קסון
 ??  ?? בנקס. מתעלה בפלייאוף
בנקס. מתעלה בפלייאוף
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel