Israel Hayom

בשבילו כרטיסים חוזרים

לאחר התערבות משרד היועמ"ש, משרד התרבות והספורט ויתר על הכרטיסים למשחק בין נבחרות ישראל וארגנטינה בינתיים המאמן אלון חזן מגבש את ההרכב זמן קצר לפני כן הוחלט למנות את ווילי רוטנשטיינר למנהל הטכני של הנבחרות

- יאיר אלטמן, שי ארצי וליאב נחמני

לאחר דיון בו נכחו אנשי משרד התרבות והספורט, על יועציו המשפטיים, והמשנה ליועמ"ש, דינה זילבר, הוחלט כי משרדה של השרה מירי רגב יחזיר את 200 הכרטיסים שהוקצו לעובדיו לקראת המשחק בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה.

לקראת הדיון, הועברה חוות דעתה של זילבר למשרד התרבות והספוח רט, המבהירה את עמדתה המשפטית, המאפשרת את הקצאת הכרטיסים בתח שלום מלא לעובדי המשרד.

אולם, לאחר הדיון ובטרם ניתנה ההכרעה המשפטית בסוגיה, הודיע משרד התרבות והספורט כי בכוונתו לוותר על הכרטיסים, ובכך התייתר הטיפול בעניין.

בינתיים, למאמן הזמני של נבחרת ישראל, אלון חזן, יש הרבה זמן להתלח בט על ההרכב שיציב במשחק הידידות במוצ"ש מול נבחרת ארגנטינה, אבל יש עמדה אחת שלכולם ברור שהיא נעולה - וזו כמובן עמדת השוער. אם לא יקרה משהו חריג מאוד, כמו פציעה או מחלה, אמור אריאל הרוש להמשיך לפתוח בין הקורות.

אחרי נדנדה רבת שנים וחוסר יציח בות בנוגע לעמדת השוער, נראה כי סוףחסוף יש בנבחרת היררכיה ברורה בנוגע לעמדה זו, כאשר מאז המשחק של ישראל נגד איטליה, בחודש ספח טמבר אשתקד, ביסס הרוש את מעמדו כשוער מספר 1 של הנבחרת, והעונה הטובה באנורתוזיס הקפריסאית רק הוסיפה לו נקודות זכות.

על פי התרגול אתמול, נראה כי חזן צפוי לפתוח עם חוליית קישור מעובה הכוללת את ביברס נאתכו, שאמור להמשיך לכהן כקפטן הנבחח רת, בירם כיאל ואלמוג כהן. למרות שעאיד חבשי תורגל במרכז ההגנה לצד איתן טיבי, ההערכות הן כי חזן ייתן את הקרדיט לבלמה של האלופה הפועל ב"ש, לואי טאהא, אך כאמור, המאמן יגבש את ההרכב הסופי במהלך הימים הקרובים.

אגב, מי שאמור לשמש עוזר מאמן מול ארגנטינה הוא אלון חרזי, עוזר המאמן של הנבחרת הצעירה.

מחכים לרוטנשטיינ­ר

ההתאחדות לכדורגל הודיעה אתח מול על החלטת הוועדה המקצועית למנות את ווילי רוטנשטיינר לתפקיד המנהל הטכני של נבחרות ישראל. רוטנשטיינר בן הח55 ניהל את הצד הטכני של הנבחרות בארצו.

כעת הצדדים מנהלים שיחות לגבי חוזהו, ול"ישראל היום" נודע כי קיים פער כספי בעניינו, זאת למרות שבאוסטריה פורסם כי ישתכר בישח ראל כח004 אלף יורו לשנה.

רק במידה שמינויו של רוטנשטיינר ייפול, ההתאחדות לכדורגל תחזור לאופציה של פיליפו גאלי האיטלקי.

עיכוב מינויו של המנהל הטכני מעכב גם את מינויו של מאמן הנח בחרת הקבוע, כיוון שהמנהל הטכני צריך להיות מעורה בנושא.

 ?? צילום: עמי שומן ?? הרוש. בטוח בהרכב
צילום: עמי שומן הרוש. בטוח בהרכב
 ??  ?? טיבי ודאבור באימון אתמול
טיבי ודאבור באימון אתמול
 ??  ?? מסי. מודע לבלאגן?
מסי. מודע לבלאגן?
 ??  ?? רוטנשטיינר. המינוי לא סגור
רוטנשטיינר. המינוי לא סגור

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel