Israel Hayom

מחפשים השקעות: 100 יזמים הציגו טכנולוגיות בסין

העיר פושאן כוסתה בדגלי ישראל במסגרת קבלת פנים למשלחת "גו פור יזראל" ● המארגנים: "הכנס המוצלח מכולם, כל החברות הישראליות זכו להתעניינות עצומה"

- אריאל ויטמן

100 יזמים מחברות סטארט־אפ והיי־טק ישראליות הגיעו אתמול ברכבת אווירית לעיר פושאן שבדרום־מזרח סין, שלה מספר תושבים הדומה למספר התושבים בישראל, ושם הציגו את הטכנולוגיו­ת שלהם בפני משקיעים מקומיים.

היזמים קיימו מספר שיא של יותר מצ008 פגישות אחד על אחד עם משצ קיעים סינים וצ07 מתורגמנים עמדו לרשותם כדי לאפשר את קיום הפגיצ שות האפקטיביות. יוזמי הכנס הם בית השקעות קוקירמן, קרן קטליסט, עיצ ריית פושאן וקבוצה פיננסית מהמוצ בילות בסין - קבוצת ריטס ליגר Rits( ‪,)Leaguer Group‬ המפעילה בין השאר מרכז בינלאומי לחדשנות מדעית וטכצ נולוגית בפושאן, בשיתוף אוניברסיטת צינגואה בשנג'ן.

באירוע, שנערך במעמד שגריר ישצ ראל בסין, צבי חפץ, והקונסול הכללי בגואנגז'ונג - נדב כהן, השתתפו 1,200 אורחים ויותר מצ005 יזמים סינים. היזצ מים הישראלים הציגו למקומיים את מיטב החדשנות הישראלית בתחומים כמו בינה מלאכותית, ,IT מדעי החיים, סייבר, אנרגיה, ייצור מתקדם, טלקום וטכנולוגיו­ת רכב.

לדברי המארגנים, זו הפעם השנייה בה מתקיים הכנס בסין, לאחר שבצ6102 יצא לראשונה מגבולות ישראל אליה.

חגי רביד, מנכ"ל קוקירמן בית השקעות, אמר כי "זוהי הפעם הצ91 שכנס ההשקעות "גו פור יזראל" )GoforIsrae­l( מתקיים, ונראה שהצ פעם זה המוצלח מכולם. כל החברות הישראליות זכו להתעניינות עצומה. העיר פושאן, שנחשבת למרכז כלכלי צומח ומרכזי בסין, כוסתה כולה בדגלי האירוע וההתרגשות ותשומת הלב היו חסרות תקדים".

רביד הוסיף כי "בין המשתתפים היו משקיעים סינים רבים שהגיעו בטיצ סות ארוכות בתוך סין, גם ממרחקים של 2,000 ק"מ, במיוחד כדי לפגוש את החברות הישראליות".

רפואה סינית־ישראלית

בתוך כך, יצא לדרך פרויקט דרך המשי, שמטרתו להפיץ את התרצ בות הסינית בעולם המערבי. ממשלת סין בחרה בבית החולים הממשלתי, ‪Zhejiang Provincial Hospital of‬ TCM שבמחוז האנג'ו, שחבר למכללת רידמן ומכבי טבעי כשותפים להעמקת הרפואה הסינית בישראל. נציגי בית החולים הממשלתי בחנו לעומק את תוכניות ההכשרה של מכללת רידמן ואיכות הטיפולים הניתנים הן במכבי טבעי והן במכללת רידמן ומצאו אותם ראויים לשותפות.

בישראל יש 2,500צכ מטפלים ברצ פואה סינית, ובכל שנה מסיימים כצ051 נוספים את לימודיהם בתחום ומצטרצ פים לעשייה. זה יותר מעשור שהליצ מוד בתחום מעמיק יותר ומחייב ארבע שנות לימוד והתמחות במוסדות הטיפול האינטגרטיב­י.

 ?? צילום: יח"צ ?? "גו פור יזראל" - חדשנות ישראלית במימון סיני
צילום: יח"צ "גו פור יזראל" - חדשנות ישראלית במימון סיני

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel