Israel Hayom

מונדיאל )טעים( עד הבית

אם תכננתם לבלות את הקיץ בצפייה עם החברים במשחקי הכדורגל של גביע העולם, כדאי לעשות את זה עם משהו טעים ביד המשלוחים וההטבות שיעוררו את בלוטות הטעם בחודש הקרוב

- תמר ריפל צילום: דניאל לילה צילום: חיים יוסף צילום: אמיר מנחם

ישראל אמנם לא העפילה למונדיאל, אבל זה לא מונע מאיתנו חובבי הכדורגל המקומיים ליהנות מחודש שמח ומהנה, ומה יותר כיף ממפגש חברים עם אוכל ושתייה כדי להנעים את הצפייה בכוכבים הכי גדולים.

הבעיה היחידה עם כל הכיף הזה היא שלא תמיד יש זמן להכין אוכל או לרכוש פיצוחים ובירות לפני שהחבר'ה מגיעים, ולכך נמצא הפתרון האולטימ טיבי - המשלוחים.

"הישראלים מאוד אוהבים להזמין אוכל מבחוץ בערבי כדורגל גדולים, ועיקר ההזמנות מתקבלות במהלך השעה שלפני תחילת המשחק, וגם במהל כו", מספרים ברשת בורגרים.

באתר ובאפליקציי­ת משלוחי האוכל תן ביס מוסיפים: "אנחנו בהחלט נערכים לעלייה בהיקפי הפעילות בתקופת המונדיאל. לאורך זמן גילינו שהזמנת משלוחי אוכל הביתה חופפת לפופולריות של אירועי תרבות, טלוויזיה וספורט. בליגת האלו פות שזה עתה הסתיימה חזינו בגידול משמעותי בהזמנות 'חברתיות' - הזמנות שמגלמות בהכרח אכילה של כמה אנשים יחד בערב השידור".

אם חשבתם שרק "חבר'ה" צופים יחד במשחקים ומזמינים אוכל, חישבו שוב. קרן וייזמן, סמנכ"ל שיווק סיבוס סודקסו המתמחה בפתרונות ניהול שירותי ארוחות לחברות, מוסרת: "בשנים האחרונות אנו מזהים גידול של כ 15 אחוז בהזמנת כיבוד עבור העובדים סביב אירועי ספורט משמעותיים, בעיקר בקרב חברות היי טק. החברות מקיימות אירועי הק רנה משותפים לעובדים במשרדים שכוללים כיבוד כגון פיצות, המבורגרים, מגשי אירוח ובירות".

4 שעות למארז

המיזם האינטרנטי ברינג ברינג, שמבטיח שהמ שלוח שתעשו מהסופר יגיע אליכם בתוך 4 שעות, הושק רק לפני חודש, וכעת משיק ארבעה מארזי מונדיאל ייחודיים המיועדים ללקוחות המארחים בביתם. מארז "השכנים נפלו עלי" יעלה לכם 100 שקלים ויכלול 2 מארזי שישיית בירות, 2 בקבוקי שתייה קלה, 2 שקיות פיצוחים ו 2 שקיות חטיפים.

מארז "גם סאחים רואים כדורגל" יעלה לכם 100 שקלים ויכלול בירה שחורה/שישיית פחיות קולה, 2 בקבוקי שתייה קלה לבחירה, 2 שקיות חטיפים לבחירה, אבטיח שלם טרי גדול וחבילת מאפים קפואים של מעדנות )בורקס, פיצה ועוד(.

מארז "החבר'ה התנחלו אצלי" במחיר 200 שקלים יכלול 2 מארזי שישיית בירות לבחירה, 3 בקבוקי שתייה קלה לבחירה, 2 חבילות מאפים קפואים של מעדנות )בורקס, פיצה ועוד(, 4 שקיות חטיפים לבחירה, אבטיח שלם טרי גדול ו 3 שקיות פיצוחים ארוזות לבחירה.

מארז "אני מארח לארג'", כשמו כן הוא, יעלה לכם 250 שקלים ויכלול 2 מארזי שישיית בירות פרימיום לבחירה, 3 בקבוקי שתייה קלה לבחירה, 2 שקיות חטיפים לבחירה, 2 חבילות קפואים של מעדנות )בורקס, פיצה ועוד(, 2 קופסאות פיינט גלידת בן אנד ג'ריס לבחירה, אבטיח שלם טרי גדול ו 3 שקיות פיצוחי פרימיום ארוזות לבחירה. להזמנות: BringBring.com

מונדיאל אסייתי

רובנו אולי לא יחזיקו אצבעות ליפן או לקוריאה הדרומית במונדיאל, אבל מבחינת האוכל האסייתי אנחנו לגמרי אוהדים.

במסעדת "דלי אסייתי" מציעים שני מסלו לי משלוחים לכבוד חודש המונדיאל: "באנס ובירה", שכולל בירה צ'אנג וזוג באנ'ס )לח מניות אסיאתיות מאודות עם מגוון מילויים( ב 49 שקלים. כמו כן, למי שמזמין משלוח מעל ל 249 שקלים יקבל במתנה שני בקבו קי בירה צ'אנג. משלוחים באזור השרון. להזמנה: asiandeli.rest.co.il

רבים אוהבים לאכול סושי, ואין כמו מגש גדול לכל החברים שממנו אפשר לחטוף יחידת סושי בזמן המשחק. ברשת הסושיה מציעים דיל מונדיאל, שבו תוכלו ליהנות מאדממה או מחמוצים יפניים ו 5 רולים אינסיידאאו­ט )צמחוני/ דג לבחירה( ושתייה 1.5 ליטר לבחירתכם ב 160 שקלים. להזמנה: *9969 או באתר hasushia.com )המבצע לא תקף באילת ובסניפי חיפה(.

גם במסעדת ‪SUSHI BAR‬ & ‪FRAME SHEF‬ מבינים את הצורך במגשי סושי, ובמהלך כל משח קי המונדיאל על כל הזמנת משלוח של מגש סושי ענק תקבלו כדור כדורגל במתנה. להזמנת משלוח מת"א: 03-6498080 שלוחה .2 להזמנת משלוח מראשל"צ: 03-6498080 שלוחה .3

הצפויים: פיצה והמבורגר

אי אפשר לכתוב על משלוחי מונדיאל מבלי לה תעסק בפיצות ובהמבורגרי­ם. זה הולך יחד כמו רו נאלדו וגולים, כמו מסי וציפיות לקחת את התואר.

ברשת פאפא ג'ונס משיקים מבצע לחודש הקרוב, שבו תקבלו פיצה מרגריטה משפחתית + תוספת לבחירה + מנת צד לבחירה + בקבוק שתייה 1.5 ליטר ב 99 שקלים. להזמנות: papajohns.co.il

לא מזמן ברשת ההמבורגרים מקדונלד'ס החזירו את המשלוחים שלהם, וכעת בהזמנת משלוח ב 290 שקלים ומעלה, תוכלו לקבל את הכדור הרשמי של אדידס למונדיאל. McDelivery פועל באזור המ רכז. להזמנות: order.mcdonalds.co.il

ברשת בורגרים מציעים מבחר מארזי משלוחים, שמתאימים לכל החבר'ה, ובמונדיאל תוכלו לקבל שתי הטבות: שמיניית בורגרים עם 2 תוספות ב 134 שקלים וארוחה זוגית הכוללת רביעיית המבורגרים ותוספת ב 69 שקלים. iburgerim.co.il

בירות? קוקטיילים!

אנחנו יודעים, כדורגל מתקשר טוב לבירות. אבל חשבנו שבירות תוכלו לרכוש בפיצוצייה מתחת לבית, בעוד קוקטיילים מגניבים בבקבוקים יכולים לשפר לכם את הערב.

בר הקוקטיילים התל אביבי "דאבל סטנדרט" מציע חנות וירטואלית לממכר קוקטיילים מבוק בקים במטרה להנגיש את המשקאות גם למי שאינו מבלה בברים. האתר כולל קטגוריות קוקטיילים שונות, יצירת רשימת קניות אישית ועוד.

בין הקוקטיילים שיימכרו באתר: מוחיטו בלו סום - רום ג'מייקני, פרח האלדלברי וליים, סאני מרגריטה - טקילה וקורדיאל פסיפלורה וקירסאו תפוזים ורד אנד פיזי - ג'ין אנגלי, ליקר מנדרינות, פירות יער וג'ינג'ר.

בקבוק יעלה 18 שקלים ויגיע עם שליח עד הבית בתוך 24 שעות, ובקנייה מעל 150 שקלים המשלוח חינם. להזמנות: www.tailsshop.com

קינוח שיכור

הגענו לשלב הטעים ביותר של הארוחה - הקי נוח - ולמה לא לשלב אותו עם קצת אלכוהול?

טיפסי סקופ זה מותג אמריקני שאותו הביאו לארץ מורן ונועה לוי. מדובר בגלידות וסורבה פרימיום עם 5 אחוזי אלכוהול.

בתפריט כיום 10 טעמים, למשל וניל עם ג'ק דניאלס, שוקולד מריר, קרמל מלוח וויסקי; סור בה מנגו עם מרגריטה קלאסית; סורבה מלון עם אוזו ונענע.

כל פיינט מכיל 400 גר' ומחירו 48 שקלים, בעוד משלוח כולל מינימום 3 פיינטים )מינימום 164 שקלים( ומחיר משלוח 20 שקלים.

מורן לוי: "התחלנו לחשוב על העניין להביא את הגלידות לארץ לפני שנתיים וחצי, ואנחנו עובדים מדצמבר .2017 חלק מההחלטה שלנו היתה לא רק להביא מוצר פרימיום, אלא שירות ולכן מגיעים עד הלקוח )משלוחים בגוש דן, הפרטים באתר(. יש לנו חבילה למונדיאל שתכלול 4 או 6 טעמים נבחרים ופופולריים והמשלוח חינם".

להזמנות: ww.tipsyscoop.co.il

 ??  ??
 ??  ?? קינוח עם 5 אחוזי אלכוהול עד הבית
קינוח עם 5 אחוזי אלכוהול עד הבית
 ??  ?? המבורגרים של בורגרים לכולם!
המבורגרים של בורגרים לכולם!
 ??  ?? קוקטיילים בבקבוק
קוקטיילים בבקבוק
 ??  ?? מגש סושי פריים
מגש סושי פריים
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel