Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 05.06.2018

גדי

מישהו קרוב אליכם שופך את הלב ומבקש עצה. היזהרו בדבריכם כדי שלא תמצאו את עצמכם על "כס הנאשמים", אם הדברים לא יתפתחו לכיוונים הרצויים. בבית צפויה אווירה נעימה במיוחד.

דלי

יום לא קל עבר עליכם בעבודה. למרות הקושי אתם מרוצים. בהמשך אתם מרגישים צורך לצאת לבלות למרות העייפות. בתחום החברתי צפויות התרחשויות נעימות עם סיכוי כלל לא רע להתפתחות רומנטית.

דגים

שיתוף פעולה משפר את האווירה הכללית. תחום הקריירה מחייב תשומת לב והתארגנות מהירה ויעילה. אם לא תפעלו עכשיו, תחושת המרץ והעשייה עלולה להתמוסס, וחבל. זוהי ללא ספק שעת כושר להתקדם.

טלה

עליכם להתמיד ולשמור על פרופורציות. ה"פתיל" שלכם קצר ואתם מתחממים במהירות בגלל שטויות. לא כדאי להרוס את היום הזה בגלל דברים חסרי חשיבות. ויכוח תיאורטי עלול להפוך למריבה של ממש.

שור

יום של התרגשויות. אתם מכירים מישהו חדש שגורם לכם להרגיש פרפרים בבטן וריגושים. אתם חשים בעוצמה רבה סערת רגשות שמזמן לא הרגשתם. הרומנטיקה "מככבת" ללא ספק ומשפיעה עליכם.

תאומים

מישהו שנמצא רחוק מכם גורם לכם להתרגזות ולתסכולים. המצב החברתי שלכם בדעיכה ונראה שאתם נשאבים מהר מדי לנוחות של התבודדות במקום לשקוד על כינון חיי חברה פעילים.

סרטן

אנרגיה תוססת ואימפולסיב­ית נוחתת היום על הירח שליטכם, והצורך שלכם בשינוי גורם לכם להרגיש חוסר מנוחה. לאחרונה בא לכם לשנות, לבסס סדרים חדשים ולמצוא דרכים טובות יותר לבצע דברים.

אריה

היום אתם מושפעים מגזרת שמיים השייכת ליסוד האש, הנחשב ליסוד מדרבן וחיוני. זהו יום שבו אתם נוכחים לדעת שיש לכם חברים טובים שבאמת מנסים לעזור לכם.

בתולה

הכוכבים מזרימים היום אנרגיות מאתגרות אל גזרת מזל בתולה. נסו לא ליפול לתוך מלכודות שטומנים לכם טיפוסים מפוקפקים. לאחרונה, ובניגוד לטבעכם, אתם נמשכים לצדדים הפחות שגרתיים והיותר קיצוניים.

מאזניים

חוסר הרצון שלכם להתמודד עם נושאים שמציקים לכם רק יוצר חסימות רגשיות ומחמיר את הבעיות. איכשהו אתם מצליחים במקרים רבים מדי למגנט אליכם אנשים שמטרידים אתכם.

עקרב

אתם מגלים מידע חשוב שקשור למישהו בעבודה. השיקולים שלכם להעביר את האינפורמצי­ה הלאה קשורים לנושא כספים. בתחום האישי אתם לא ממש מרוצים ממה שקורה עם בני המין השני.

קשת

יום רגוע. חשוב למצוא זמן לסידור הבית. זה אמנם קצת משעמם אבל אתם כבר לא יכולים למצוא שום דבר. בערב, למרות הצעות מפתות, עדיף להישאר בבית ולצפות בסרט טוב.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel