Israel Hayom

הגיע הזמן, הכל כבר מוכן

אי אפשר היה לבקש יותר מדרבי תל אביבי בחצי גמר הפיינל פור, שפוצל על ידי המינהלת ליומיים )ראשון ושני( ● נוריס קול הוביל את מכבי ל 79:96 על נס ציונה (1:3) ● לראשונה בעידן קבוצת האוהדים, הפועל העפילה למעמד בזכות 74:79 על אשדוד (1:3)

- יעקב מאיר

העיקר התוצאה. זה היה קשה מהצפוי, זה לא היה יפה, אך בסופו של דבר מכבי ת"א עשתה את העבודה, ניצחה את עירוני נס ציונה 79:96 ועלתה לפיינל פור אחרי 1:3 ברבע גמר הפלייאוף.

אם לפני פתיחת הפלייאוף, הצהובים נראו מוכנים יותר מכולם למאני טיים של העונה, הם מסיימים את הסדרה הזו עם הרבה נורות אזהרה.

אחרי ניצחון גדול במשחק הראשון, באו שני משחקי נפל, בעיקר מבחינה הגנתית, ועם הרבה מזל הם הצליחו לנצח באחד מהם ולא להיקלע לפי גור שהיה מלחיץ את המערכת הל חוצה גם כך.

גם את המשחק אתמול הם פתחו רע, רק שהפעם נבן ספאחיה התעשת בזמן והעלה לחצי השני את שלישיית המחץ שלו בקו האחורי – ג'רמי פארגו 15) אסיסטים(, נוריס קול ומייקל רול.

קול קלע את 12 הנקודות הראשונות ברבע השלישי, והשלושה השלימו ביחד 21 מתוך 23 הנקודות שקלעה הקבוצה כולה בשמונה הדקות הראשונות. מכאן ואילך, הכתומים התפרקו, וכשמוסיפים לכך את הפציעה של דקוואן קוק, הסי פור נגמר זמן רב לפני שריקת הסיום.

העלייה של מכבי ת"א לפיינל פור הבטיחה את פיצול משחקי חצי הגמר ליומיים. מינהלת הליגה הודיעה כי הדרבי יתקיים ביום ראשון (10.6) ב ,21:00 בעוד המשחק השני בין שתי העולות הנוספות יערך למחרת )שני, (11.6 באותה השעה.

כמו כן, הבהירה המינהלת כי תו זיל את מחירי הכרטיסים לחצאי הגמר.

חזרה למקומה הטבעי. הכל כבר נאמר העונה על הפועל ת"א. הספידו אותה, שלחו את המאמן דני פרנקו וחלק מהזרים הביתה, אמרו שרביב לימונד כבר לא יחזור לעצמו מהפציעה הקשה, ושהספסל לא תורם.

אבל הקבוצה האדומה התעלמה מה רעשים ומהספקולצי­ות, הגיעה לשיא בדיוק בזמן הנכון ואתמול היא ניצ חה 74:79 את מכבי אשדוד כדי לע לות לראשונה בעידן קבוצת האוהדים לפיינל פור 1:3) בסדרה(.

אחרי שני ניצחונות גדולים בבית ובחוץ, החבורה של פרנקו נרדמה ברבע השני עם 9 נק' בלבד ואיבדה יתרון דו ספרתי, שהפך לפיגור דו ספרתי. גם בראד גרינברג שעשה עבודה טובה

 ??  ?? מקניל. ערב אדום לוהט בדרייב אין
מקניל. ערב אדום לוהט בדרייב אין
 ??  ?? לימונד. התעורר אחרי ההפסקה
לימונד. התעורר אחרי ההפסקה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel