Israel Hayom

נתראה בלונדון?

הגרנד סלאם הראשון של סרינה וויליאמס אחרי לידת בתה הסתיים בפרישה רגע לפני שמינית גמר הרולאן גארוס בשל פציעה ● האמריקנית מקווה להיות כשירה לווימבלדון

- דור הופמן

סרינה וויליאמס נאלצה לפ רוש מהרולאן גארוס כ 20 דקות לפני שמינית הגמר מול מריה שראפובה, עקב פציעה שה שפיעה על משחק ההגשות שלה. "זה מצער", פתחה האמריקנית את מסיבת העיתונאים, "אבל הכאבים החמירו עד כדי כך שאני לא יכולה להגיש".

הטורניר בצרפת היה הגרנד סלאם הראשון של סרינה לאחר הלידה, ובסיבובים הראשונים היא נראתה טוב למדי. לדבריה, הכאבים הופיעו לראשונה במשחק הסיבוב השלישי מול יוליה גורגס. האמריקנית ניסתה לטפל בפציעה, אך שום דבר לא עזר.

ומה לגבי טורניר ווימבלדון שייפתח בעוד כחודש? "נחכה לב דיקות ונראה מה המצב", אמרה הט ניסאית שזכתה ב 23 תארים, "כרגע אני מתוסכלת מכך שהקרבתי כל כך הרבה למען הטורניר הזה, כולל זמן עם הילדה, אבל אני לא מאבדת תקווה לגבי ההמשך".

הפרישה של וויליאמס אכזבה רבים כשדחתה את חידוש הירי בות בינה לבין שראפובה. הרוסייה, שלא ניצחה את סרינה מאז ,2004 תמשיך לרבע הגמר, שם מחכה לה גרביניה מוגורוסה.

המדורגת ראשונה סימונה האלפ הרשימה עם ‪1:6 ,2:6‬ על אליס מר טנס, ותפגוש בשמונה האחרונות את אנג'ליק קרבר. הגרמנייה (12) הפתיעה כשניצחה בקלות יחסית ‪3:6 ,2:6‬ את חביבת הקהל קרולין גרסיה .(7) גם קרולין ווזניאקי נפ רדה מהטורניר. הדנית הפסידה ,7:6 6:3 במשחק שחודש מול מריה קס טקינה, וזו תשחק ברבע הגמר מול סלואן סטיבנס.

בגברים, דייגו שוורצמן רשם את אם כל הקאמבקים. כזה שלאחריו יח תום על המצלמה ‪"Vamos Carajo"‬ )התרגום על אחריותכם(. הארגנטי נאי לא רק סגר את פער 33 הסנטימ רים בינו לבין קווין אנדרסון, הוא גם ידע להתאושש מהפסד בשתי המע רכות הראשונות, להציל את השתיים הבאות מול ההגשות של הדרום אפ ריקני, ולראשונה בחייו לחזור מפי גור 2:0 לניצחון ‪,5:7 ,6:2 ,6:1) 2:3‬ ‪.(2:6 ,6:7‬ הפרס על העלייה הרא שונה בקריירה לרבע הגמר? מפגש מול מלך החימר רפאל נדאל, שניצח ‪6:7 ,2:6 ,3:6‬ את מקסימיליאן מר טטר, בדרך להופעה מספר 12 בש מונה האחרונים.

ארגנטינאי נוסף שחגג הוא חואן מרטין דל פורטו, שניצחון ‪,4:6 ,4:6‬ 4:6 על ג'ון איזנר שלח אותו לרבע הגמר לראשונה מאז .2012 בשלב הבא מחכה למדורג 5 בעולם מארין צ'יליץ' ,(3) שניצח בחמש מערכות את פאביו פוניני.

 ??  ?? וויליאמס. "הכאבים החמירו"
וויליאמס. "הכאבים החמירו"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel