Israel Hayom

העדה התאהבה בנאשם - כתב האישום בוטל

צעיר הואשם בתגרה במקום ציבורי לאחר שהשתתף בקטטה √ הוא נישא לעדת התביעה - למשטרה לא נותר אלא לחזור בה מהאישום

- אבי כהן, כתבנו לענייני משטרה בת"א

טחנות הצדק טוחנות לאט ובי נתיים האהבה פורחת: 4 שנים לאחר קטטה על רקע רומנטי, כתב האישום נגד אחד ממשתתפיה נמחק, בעקבות חתונתו עם אחת מעדות הת ביעה נגדו.

לפני כארבע שנים, כך על פי כתב האישום, התפתח ויכוח בין צעיר, שהיה אז בן 21, לבין חבורה של צעירים על רקע רומנטי. הוויכוח גלש מהר מאוד לתגרה ועל סמך עובדות אלה הואשם הצעיר בהשתתפות בתגרה במקום צי בורי שלא כדין. באירוע גם נכחו שתי צעירות שלא לקחו בו חלק - אחת מהן ברבות הימים אף התחתנה עם הצעיר שהשתתף בתגרה.

תשעה חודשים לאחר האירוע נגבתה באזהרה עדותו של הנאשם, שבה הוא מסר כי החבורה השנייה יצרה עימו קשר וביקשה להיפגש. כאשר נפגשו הם יצאו עם מקלות מהרכב והיכו ברכב שבו הוא ישב עם חברו. כל הריב היה על ליבה של הבחורה. אחיו של הצעיר אמר בע דותו: "אחי הכיר בחורה שהיתה בקשר עם אחד מהם, הבחור הטריד את אחי... בעבר ביקשתי מהם שיעזבו אותו".

פרקליטיו של הצעיר, עורכי הדין יצחק בם ואביאל קריא, פנו למחלקת התביעות של המשטרה לבטל את כתב האישום. "אף על פי שגרסתה של א' לא נגבתה, בכתב האישום היא כתובה כעדת תביעה. לא ברור על מה תעיד... לנוכח המפורט להלן בנוגע ליחסיה שלה עם הנאשם, לא ברור גם כיצד עדותה אפשרית", כתבו עורכי הדין והוסיפו: "הנאשם מתגורר בבית הוריו ומשפחתו מנהלת אורח חיים נורמטיבי ותקין וב מהלך החודשים הקרובים עתיד הנאשם לעבור להתגורר בשכירות עם ארוסתו, המוזכרת כעדת התביעה והם עתידים להתחתן".

בימים האחרונים קיבל הצעיר הוד עה על חזרה מכתב האישום ופרקלי טיו עורכי הדין בם וקריא מסרו בתגו בה ל"ישראל היום": "טוב שארבע שנים לאחר האירוע, לאחר ש"הרקע הרומנ טי" לקטטה הסתיים בחופה ובקידושין, הבינה התביעה שאין טעם לנהל משפט נגד אדם אשר בריונים רדפו אחריו כדי לפגוע בו ואף תקפו את חבריו ופגעו ברכב שבו נסע".

 ?? צילום: אורן בן חקון ?? אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה
צילום: אורן בן חקון אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel