Israel Hayom

הפרצוף של הזכיינית

חיים שלי, רשת ‪22:30 13,‬ קהל היעד אליו פונה ההומור של מימון הוא על הציר שבין ימי כיף לבין קהל שהשיג דיל בקלאב הוטל. ככה בדיוק נכנסים אל המיינסטרים הישראלי דרך הדלת האחורית

- עדי רובינשטיין עובר מסך

קובי מימון הוא ה DNA של רשת 13. בעוד שלום אסייג הוא סטיית התקן שהיתה יכולה להצליח גם בקשת ובכל מקום אחר, ובמקביל הכישלון של העונה הנוכחית של "האח הגדול" היא הדרך האופיינית של הזכיינית לירות לעצמה ברגל בכל פעם מחדש, מימון תפור על מידותיו של הגוף בו הוא צמח והתפתח. הוא חלק ממנו, והזכיינית היא חלק ממנו עצמו. כשעוצמים את העיניים וחושבים רשת אפשר אולי לדבר על "דה וויס" שנמצאת בקומה כבר הרבה זמן, ועל קובי מימון שנדמה שתמיד היה שם.

"חיים שלי" הפרוייקט החדש שלו, שכאילו מבוססת על חייו בז'אנר שמתחיל להישחק בטלוויזיה המקומית, אינה מחדשת דבר: שוב החיים על הבמות, שוב הזוגיות וההורות, החברים, המשפחה - אין קלישאה שהתוכנית הזו פוסחת עליה. יש אנשים שהתוכנית לא מצחיקה אותם ושמו של של קובי מימון אולי אפילו לא אומר להם דבר וחצי דבר, וזה בסדר. אבל לעומת זאת יש נישה שלמה של אנשים שקובי מימון הוא הדבר שהכי מצחיק אותם, שיודעים מי הוא ואפילו הולכים להופעות שלו באופן קבוע. לא פלא, שההימור ללכת על תוכנית שתפורה על מידותיו מתבררת כמובן כהצלחה מטאורית בחיים של אחרי הפיצול. רבע מיליון צופים פלוס מי נוס, קמפיין אחד לבנק של עובדי מדינה. קהל היעד אליו פונה ההומור של מימון הוא על הציר שבין ימי כייף לבין קהל שהשיג דיל בק לאב הוטל. ככה בדיוק נכנסים אל המיינסטרים הישראלי דרך הדלת האחורית. ישראל היא מדינה מספיק גדולה כדי למצוא מקום גם לנישה של מימון. הפרק ששודר אמש עסק בנושא נדוש כמו "יום האהבה" אבל הטיפול התסריטאי לא היה כזה שה ביך את הצופה, גם אם לא חידש לו בהרבה.

מימון לא יהיה עדי אשכנזי וגם לא אדיר מילר, וזה בסדר גמור. את מה שעושה הסטנדאפיסט הוא עושה מצויין והקהל שלו מתחבר אליו מה מקום האמיתי ביותר. "חיים שלי" היא סדרה בהחלט כייפית לסגור איתה את הלילה, והיותה חלולה למדי לא פוגעת בסוד קסמה. גם אם הכוכב הראשי כיוון יותר להיות לואי סי.קיי ויצא לו צביקה הדר, זה בסדר גמור. כי יש בעבודה של מימון ב"חיים שלי" אות נטיות אמיתית שפורצת מדי כמה סצינות, ובזה אי אפשר לרמות. היא מנסה אולי לחקות את ההצלחה של "שנות השמונים" ובחיפוש אחר נוסחאות שעובדות במקומות אחרים (בדיחות על טבעונים, על משפחה, על סלבריטאיות) אבל דווקא כשהיא מביאה את מי מון עצמו אל מרכז הבמה, היא פוגעת בול. חבל שיש כל כך מעט רגעים שכאלו. כך או כך, בחפיסת הקלפים ההולכת ומתדלדלת של רשת, מימון הוא אחד האסים.

‪√ √ √‬

שלום מיכאלשוויל­י עומד להוביל את שידורי המונדיאל בכאן. כזכור, הוא גם ליווה אותנו במשחקי היורו. אחת הבעיות הזכורות מאז, היו קשורות בכך שלקח עצמו יותר מדי ברצינות. מיכאלשוויל­י הוא שילוב נדיר למדי של חוש הומור יוצא דופן והבנה אמיתית בכדורגל. חשוב שיידע לשלב את אותן הדחקות ולא יברח מהן, רק בשל העובדה שהוא חושב שזו הציפייה ממנו. תצחיק אותנו שלום, זה כולה כדורגל.

 ??  ?? "חיים שלי". מימון כיוון להיות לואי סי.קיי ויצא לו צביקה הדר
"חיים שלי". מימון כיוון להיות לואי סי.קיי ויצא לו צביקה הדר
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel