Israel Hayom

הורוסקופהו­רוסקופ - תחזית יומית

-

יום רביעי - 06.06.2018

גדי

היבטים אסטרולוגיי­ם רבים מובילים אל עומס רב. אתם מנסים לבלוע את כל העולם ולטפל באלף ואחד נושאים בבת אחת. טוב שאתם במודעות למטלות שצריך לטפל בהן, אבל חשוב לעשות סדר עדיפויות.

דלי

כוכב אוראנוס שליטכם סופג היום אנרגיות מהממות, וזה אומר שכושר השיפוט שלכם במיטבו ואתם יכולים לנצל את המומנטום ולקבל החלטות. יום טוב לחשבון נפש. אל תתפלשו בזיכרונות.

דגים

חבל לבזבז את האנרגיות הטובות המגיעות היום אל כוכב נפטון שליטכם. אתם נלחמים בכל הכוח על כל מיני דברים שוליים שאינם מהווים חלק חשוב או בעל השפעה על אספקטים חשובים בחיים.

טלה

בכל מה שקשור לרגשות שלכם, אסור לכם להתפשר. נראה שמתח ולחץ משפיעים עליכם לרעה ואתם מוכרחים, אבל ממש, לקחת פסק זמן. זה יום מתאים לעשות בדיוק את זה בלי להתחשבן עם אחרים.

שור

אתם באמת רוצים לתת צ'אנס לאדם שאכזב אתכם בעבר אבל לא ממש הולך לכם. הבשלות שלכם אינה מספיקה כדי ליצור את האווירה המתאימה. חכו לשעת כושר. אין ספק שהצעד עצמו חיובי.

תאומים

אתם מנסים להתאושש מאירועים שהיה חכם אילו הפכתם אותם לזיכרונות. מבחינה רגשית כלל לא בטוח שאתם מודעים לרצונות הפנימיים שלכם, אלא ממשיכים בכוח ההתמדה לכיוון שצריך.

סרטן

היום מצב הרוח שלכם מרומם. אתם מרגישים שהיכולת שלכם להסתדר עם אנשים מבטיחה הצלחה בתחומי חיים שונים. מערכת יחסים עם בני משפחה תופסת תאוצה לכיוון של רגיעה.

אריה

אנשים רואים בכם דמות סמכותית ואתם נחשפים לציפיות שלא תמיד קל לכם לעמוד בהן. למדו להציב גבולות, גם בעבודה וגם בתחום הביתי. אל תיגררו למקומות שלא רציתם להגיע אליהם.

בתולה

אתם מצליחים לשחזר מהלך שעשה לכם טוב בעבר. יציאה לבילוי באווירה רומנטית תוכיח לכם שבפני הקסם שלכם קשה מאוד לעמוד. תמרנו בין האפשרויות ובחרו בזאת שמגבילה אתכם הכי פחות.

מאזניים

יום מלא התרגשויות והפתעות. אף שאתם בדרך כלל יודעים בדיוק מה הצרכים שלכם, מתעורר בכם צורך עז להתחדשות. רצון לעשות דברים לא שגרתיים דוחף אתכם לצאת לנסיעה מרתקת.

עקרב

באופן לא צפוי אתם מרגישים גל של פתיחות כלפי אנשים שקודם לכן לא היה לכם רגע של סבלנות למענם. הבעת רגשות אלה תתרום הרבה לאווירה החברתית המשופרת בסביבתכם.

קשת

האנרגיה ברקיע עלולה להוליד מצבי רוח הפכפכים. עול האחריות שרובצת עליכם מכביד ואתם שוקעים למצב רוח מדוכדך. המציאות לא מסבירה לכם פנים וגם במקומות שבהם אתם מצפים לפרגון זה לא קורה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel