Israel Hayom

איתות מהאלופה

הפועל ירושלים הרשימה ב74:99 על גלבוע/גליל, השלימה 1:3 בסדרה, העפילה לפיינל פור ותקבל הזדמנות לשמור על תוארה √ היא תפגוש בחצי הגמר את המנצחת ביום חמישי בין חולון לאילת, שכפתה משחק 5 ומכריע עם 70:87 בבית

- דורון קרמר

1 כל מי ששיחק השנה נגד גל בוע/גליל יודע שאת הקבוצה הזאת לא מנצחים, אלא צריך לנער אותה מעליך, לשחרר את הלסתות שננעלו על גופך, להביט ללוח התו צאות גם כשאתה בהובלה גדולה, ול שחרר כפתור בחגורה רק כששחקניה המובילים יורדים מהמגרש באלונקות.

אז הפועל ירושלים ניערה אמש את "המטרד" עם 74:99 בגלל היכו לת לממש לאורך המשחק והסדרה את העומק האסטרטגי שלה, ובזכות ג'רום דייסון שנתן בסדרה תצוגת מנהיגות ואופי. דייסון חוזר ומוכיח שהוא אולי נעלם או מחרב לעיתים, כמו כל בן אנוש, אבל בסופו של דבר לאלופה אין תחליף לסט היכולות שלו ליצור דו מיננטיות התקפית, ובצד השני, אחיו לקבוצה, טורנס קינסי, יוצר הרתעה הגנתית. עם שניהם ירושלים נכנסת לפיינל פור בראש מורם ועם ציפייה 2 להניף בצמלשחחת,ק להאכ יפפחוחות.ת אמוציונאלי

בפלייאוף הנוכחי, הפועל אילת הביסה 70:87 את הפועל חולון, הש וותה את סדרת רבע הגמר ל 2:2 וש לחה את כולם למשחק חמישי ומכריע מחר בהיכל טוטו בחולון.

לרומנטיקני­ם שביניכם שחושבים שאילת היא סוג של סינדרלה בפוגשה את מחזיקת הגביע, הניחו את שוקולד הלבבות והוורדים בצד - מדובר בשתי קבוצות שוות ברמתן, אבל לחולון יש יחסי ציבור יותר טובים וגביע שהושג בזכות שחקן שכבר לא נמצא בארץ.

הסיפור המרכזי באילת היה דווקא הצוות המסייע. אייזק רוזנפלט, למשל, נמצא כל כך הרבה זמן בליגה שהוא לפעמים נראה כמו אחת המדבקות על הפרקט. אמש הוא נתן תצוגה של 22 נקודות, 7 ריבאונדים, מדד 18 ואנרגיה שיכולה היתה להאיר את רחבת הרי קודים של המאנקיז עד 5 לפנות בוקר.

שרון דרוקר הפתיע עם ציוותים הג נתיים שהוציאו את חולון משיווי משקל כששם את פרדריק בורדיון (שלמרות ששיחק בעונה הקודמת בחיפה הוא תג לית העונה האמיתי) על ג'ורדן המי לטון ואת עמית שמחון על טו הול וואי. המילטון נעלם לחלוטין ואם הוא לא מעוניין שהגביע יהיה על שמו של רייס ג'וניור ואי ההעפלה לפיינל פור עם יתרון ביתיות יהיה על שמו, כדאי מאוד שישחק בצורה יותר אסרטיבית, וייקח באהבה את הניסיונות של תמיר בלאט להכניס אותו למשחק. כלומר, אם הוא בכלל ישחק ביום חמישי לאחר שוועדת המשמעת תדון בעניינו ביום המשחק, בעוד אחת מהפארסות של טי פול משמעתי מאוחר, בסגנון וקצב של פקידים בהסתדרות שחייבים לשתות את התה שלהם למרות שהתור מחוץ למשרדם מתארך.

למרות חשיבות המשחק, זהו מבחן בוזגלו של ועדת המשמעת: המיל טון ירק על ראשו של שמחון קבל עם ועדה. על חטא המוחטה הוא חייב לקבל עונש השעיה. אין כאן גמישות או שיקול דעת. כל עונש אחר יהפוך את בית הדין לסמרטוטים שיורקים בפרצוף של כולנו.

 ??  ?? דייסון. לירושלים אין תחליף לסט היכולות שלו
דייסון. לירושלים אין תחליף לסט היכולות שלו
 ??  ?? אוהדי הפועל אילת במסר לג'ורדן המילטון
אוהדי הפועל אילת במסר לג'ורדן המילטון

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel