Israel Hayom

הפועל ת"א בדרך לאירופה; פרנקו יישאר

בעקבות ההצלחה בזירה המקומית, האדומים מכוונים להשתתפות באחד המפעלים האירופיים בעונה הבאה - כנראה ליגת האלופות של פיב"א - והחלטה סופית תתקבל מיד לאחר הפיינל פור √ לימונד, בנקס, מנקו וגינת צפויים להמשיך, חוסר ודאות לגבי הזרים

- יעקב מאיר

הפועל ת"א צפויה לשחק בעונה הבאה באירופה - זה הכיוון במועדון בעקבות העלייה לפיינל פור. האדומים צפויים להשתלב באחד מש לבי המוקדמות של ליגת האלופות של פיב"א, כשזכייה באליפות יכולה לה כניס אותם ישירות לשלב הבתים.

גורמים שונים הפעילו לחצים במהלך השנים האחרונות להצטרף לאחד המפע לים, אך מקבלי ההחלטות בהפועל סברו שיש לעשות זאת רק לאחר שההישגים במסגרת ליגת העל יצדיקו את המע בר לאירופה. בשבועות האחרונים נוצר קשר בין האדומים לפיב"א, ובמועדון למדו את הדרישות הכרוכות. מיד לאחר הפיינל פור תתקיים ישיבת הנהלה שבה יוחלט הנושא באופן סופי.

גם המאמן דני פרנקו מעוניין לשחק בעונה הבאה באירופה. עם זאת, במו עדון יודעים כי לשם כך צריך להגדיל את תקציב השחקנים כדי לבנות סגל עמוק שיתאים להתמודדות בשתי מס גרות, לדאוג להמשכיות של חלק ניכר מהסגל הנוכחי ולהעמיד את התנאים האופטימליי­ם כדי שהקבוצה לא תיפגע במסגרת הליגה, כפי שקרה ללא מעט קבוצות ישראליות בשנים האחרונות.

האדומים מודעים לכך שהעוב דה שישחקו בשתי מסגרות במקביל אולי תפגע בהם במהלך העונה ותג רום להם לכמה הפסדים בליגה המקו מית, אך סבורים כי זה יכין אותם טוב יותר לאינטנסיבי­ות של הפלייאוף וש לבי ההכרעה ויתרום מבחינה אסטרט גית להמשך ההתפתחות שלהם כמועדון בכיר בכדורסל הישראלי.

בעקבות ההצלחה, פרנקו יישאר על הקווים גם בעונה הבאה. בהפועל ת"א טוענים שלמרות הדיבורים על מעמדו של המאמן באמצע העונה, ברגעים הלא טובים של הקבוצה מבחינה מקצועית, הם נתנו שקט לצוות המקצועי ואפשרו לו לעבוד ללא רעשים ולחצים.

בגזרת השחקנים, רביב לימונד ותומר גינת מחזיקים בחוזה ויישארו. האופציה על רפי מנקו תמומש וגם אדריאן בנקס צפוי להמשיך, כך שהקאדר הישראלי יישמר. לגבי הזרים, חברי ההנהלה מח כים להחלטתו של פרנקו.

בתוך כך, האדומים רוצים להרגיע את השמחה והאופוריה כדי להתרכז בהכנות לדרבי מול מכבי בחצי גמר הפיינל פור ביום ראשון. "מותר לנו לחלום לנצח עוד משחק אחד לפחות", אמרו במוע דון, "ננוח קצת ונגיע מוכנים לדרבי".

 ?? צילום: עודד קרני ?? גפני ומנקו חוגגים
צילום: עודד קרני גפני ומנקו חוגגים
 ?? צילום: עודד קרני ?? פרנקו. מקבל קרדיט
צילום: עודד קרני פרנקו. מקבל קרדיט

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel