Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

חמישי - 14.06.2018

גדי לא מעט הפתעות צפויות היום. בין השאר, שיחת טלפון הזויה או כזו שמגיעה מחבר שגר רחוק. אי אפשר להתחבר לכל אחד ולכן מוטב שתתגברו על הצורך הכפייתי להיות מוקפים באנשים.

דלי יום חביב שבו העניינים מסתדרים לשביעות רצונכם. אתם מרגישים ביטחון עצמי. ההרגשה הפיזית משתפרת אף היא. בתחום הרומנטי אין הרבה חדש. יש אהבה אבל בלי יותר מדי ניצוצות.

דגים התסכול שמלווה אחדים מכם הוא תוצאה של לחץ מצטבר. למרות ההרגשה שהעניינים יוצאים משליטה, יש לכם את זכות הבחירה - להתמקד בטוב שבכם ולפלס את הדרך קדימה או לשבת ולרחם על עצמכם.

טלה אתם יוזמים מפגש מלהיב שתוצאותיו תהיינה בעלות השפעה בעתיד. סוד ההצלחה שלכם הוא ללא ספק ביכולת הרטורית ובכושר השכנוע, שמאפשר לכם לסחוף איתכם אנשים לכיוון הרצוי לכם.

שור אין טעם להצהיר הצהרות בומבסטיות כשאין לכם כוונה לממש אותן, לפחות לא בעתיד הקרוב. גם אם אתם נרגשים מקשר חדש, אל תבטלו את עצמכם מפני הצד השני ואל תמעיטו בערככם.

תאומים זהו יום שמתאים לסידור הבית ובמיוחד כל מה קשור למסמכים רשמיים. בימים אלה יש לכם סיכוי לקבל סכום כסף ממקור לא צפוי. משהו מרנין קורה לכם בחברת מכר חדש.

סרטן המשחק שאתם מנסים לשחק מסוכן למדי. אתם הולכים על כל הקופה ומסכנים את מה שלקח לכם הרבה זמן לבנות. אל תשחקו ברגשות של אחרים, זה יחזור אליכם כמו בומרנג.

אריה חיפוש מתמיד אחר "נקודות הנוחות" מאפשר לכם להעביר את היום בנעימים. יש לכם מה להציע לאחרים מבחינה אינטלקטואל­ית והכושר המילולי סולל לכם את הדרך במקומות שבהם אחרים היו נפסלים מזמן.

בתולה האנרגיה השורה על גזרת מזל בתולה אמורה לחזק אתכם, אך משום מה אתם בורחים ממאבקים ונוטים לוותר על הרצונות שלכם, אף על פי שברור לכם שאתם נוקטים צעדים מוטעים.

מאזניים יחסי קרבה אינטימיים מתקיימים היום בין כוכב ונוס שליטכם לבין אירוע קוסמי הצופן אהבה. סגירת מעגל עם אדם שאינו חביב עליכם במיוחד, בלשון המעטה, מביאה לתחושת הקלה.

עקרב המהלכים המתוכננים שלכם לא יוצאים אל הפועל ויש לכם הרגשה של איבוד שליטה. ההרגשה הזאת אינה נוחה לכם כלל. חוסר היכולת לצפות את השלב הבא מתסכל אתכם וגורם לעצבנות יתר.

קשת יום שמאופיין בחוסר מנוחה. אתם חשופים היום לשרלטנים. אם ניצבת בפניכם החלטה משמעותית, כדאי שתסתייעו ביועץ נבון. בעבודה יש בעיות ואתם נלחמים על מעמדכם. המצב מקשה עליכם להתרכז.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel