Israel Hayom

פניני: "אלו שתי הקבוצות הטובות בארץ, יהיה מעניין"

- יעקב מאיר

כל הכרטיסים שהוקצו למכי רה לאוהדי הפועל חולון לקראת גמר הפיינל פור הערב מול מכבי תל אביב אזלו בתוך זמן קצר, ובקבוצה מצפים לדחיפה גדו לה מהקהל בניסיון להשיג את האליפות השנייה בתולדותיהם והראשונה אחרי עשר שנים.

ג'ו אלכסנדר, שסובל מנקע בקרסול על פי הצוות הרפואי )לשחקן רגיל לוקח כחודש לה תאושש מפציעה דומה(, ישחק, כמו גם שחקנים נוספים שסו חבים פציעות קטנות ועייפות גדולה בשל עומס המשחקים העצום בתקופה האחרונה. אף אחד מהם לא מתכוון לפספס את המשחק החשוב.

בקבוצה מקווים שהרעשים מסביב לגלן רייס ג'וניור לא יפ ריעו לשחקנים, וכמו בחצי הגמר רק יגרמו להם להגיע במוטיב ציה גבוהה יותר ובנחישות.

דן שמיר, שרוצה לסגור חש בון עם הקבוצה ועם המאמן, ש"מנעו" ממנו דאבל כשאימן בהפועל ירושלים, נשמע נרגש: 11" שנים לקח לי להגיע חזרה למעמד הזה ועשר למועדון. הדרך שלנו לגמר היתה מע ניינת ומיוחדת ונראה אם אנחנו יכולים לעשות עוד צעד גדול".

המאמן סיפר מי לדעתו איש המפתח שאותו צריך לעצור אצל היריבה: "מכבי השתנתה מאוד מאז ההצטרפות של ג'רמי פא רגו. הם קולעים הרבה יותר ולא סתם סיימו במקום הראשון. כמו שהתכוננו לג'רום דייסון בחצי הגמר, כך נתכונן גם אליו. נעשה את כל מה שצריך כדי לעצור אותו, אבל אסור לשכוח שיש להם עוד שחקנים טובים".

חוץ מרייס ג'וניור, השח קן המסקרן ביותר בחולון הוא כמובן גיא פניני, ששוחרר בקיץ האחרון ממכבי ת"א וכעת יש לו אפשרות להשלים דאבל על חשבונה. "אנחנו כבר באמצע יוני, אז קצת שכחתי מכל הע ניין הזה", ניסה השחקן להנמיך קצת את הלהבות, "היתה לי תקופה יפה שם, אבל כעת אני מרוכז בחולון. אלו שתי הקבו צות הכי טובות בישראל והולך להיות משחק חזק ומעניין".

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel