Israel Hayom

שחקן הפועל חולון נחקר בחשד שתקף את חברתו

- מתחנת המשטרה לאימון המסכם: אבי כהן

בתקופה האחרונה ככוכב החדש של הקס בוצה. "לא יהיו שום בעיות", אמר איש כדורסל ותיק. "זה משחק אחד ושניהם יאחדו כוחות כדי לזכות באליפות". ומה עם הצד המוסרי? לא מעט תלונות נשמעו מאז פורסמו הידיס עות על חזרתו של רייס לקבוצה. פרשן "ישראל היום" דורון קרמר כתב בבלוג האישי שלו: "חולון זועקת במעשיה דבר אחד - לא מעניין אותנו שום דבר מלבד הניצחון. ענייני מוסר לא באמת מעס ניינים אותנו. מה יגידו מאמני הנוער והילדים? מה יגידו ההורים של הילדים?".

בחולון דוחים את הטענות: "אף אחד לא יגיד לנו איך להתנהג. אנחנו שחררנו אותו ואנחנו החזרנו אותו. הסיטואציה השתנתה, השחקן נענש ועכשיו הוא יכול לחזור לשחק".

"כל ההתנהלות של חולון בסוגיה הזו היתה בעייתית, אבל יכול להיות שבס חמישי בערב אף אחד לא יזכור את זה והם יצאו המנצחים הגדולים", מסכם איש ניהול באחת מקבוצות הליגה. ויש גם יריבה בצד השני. מכבי ת"א עוד זוכרת את הסל ההוא בשניות האחרונות מעל הידיים המושס טות, שחיסל לה את החלום בגמר הגביע. 26 נקודות וס8 ריבאונדים יש לפורוורד האדיר בממוצע בשלושת משחקיו העונה מול הצהובים.

בימים האחרונים עמלו נבן ספאחיה ("גם אני לא יודע כמה דקות הוא ישחק") ועוזריו על פתרונות הגנתיים, כשהם מקווים שהעובדה שלא שיחק (וגם לא התאמן?) כבר יותר מחודשיים תסייע להם להגביל אותו. אבל האמת היא שאף אחד, כולל השחקן עצמו, לא יודע איזה גלן רייס נקבל במשחק על התואר.

כמה שעות לפני האימון של הפועל חולון, אחד משחקניה הזרים של הקבוצה נאלץ להגיע לתחנת משטרת תל אביב צפון, שם הוא נחקר באזהרה בחשד לתקיפת בת זוגו. שלשום בשעות הערב הגיעה צעירה כבת 25 לתחנת המשטרה וטענה כי שחקן הכדורסל היכה אותה כמה ימים קודם לכן.

במשטרה החלו בחקירה ובשלב מסוים אתמול אותה צעירה חזרה בה מתלונתה. אולם מאחר שמדובר באלימות נגד נשים, הם זימנו את השחקן לחקירה בתחנת המשטרה, לשם הוא הגיע ללא עורך דין וכעבור שעה קלה הוא שוחרר בתנאים מגבילים עם הרחקה מאותה צעירה.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? גלן רייס ג'וניור באימון אתמול ביד אליהו. צפוי לקבל הערב כ־02 דקות על הפרקט
צילום: אלן שיבר גלן רייס ג'וניור באימון אתמול ביד אליהו. צפוי לקבל הערב כ־02 דקות על הפרקט

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel