Israel Hayom

"למרות הסנקציות, נמשיך להיות תחרותיים"

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, ניסה לשדר לאוהדים עסקים כרגיל למרות ההגבלות שהטילה אופ"א ● על מכירה אפשרית של קיארטנסון וראיקוביץ': "אם יגיעו הצעות טובות - נמכור" ● לא שקט בהפועל ב"ש: קואנקה לא הורשה להתאמן, וואקמה טרם חזר

- שי ארצי

עשרה שחקנים מהסגל שהיה בעונה שעברה במכבי ת"א כבר לא נמצאים בקבוצה, רק שני מחליפים הגיעו, אבל מנכ"ל המוע דון, בן מנספורד, מנסה לשדר עסקים כרגיל, בעיקר לכיוונם של האוהדים. "כרגע אני מאוד רגוע ממה שיש לנו, אני אוהב את האיכות של היש ראלים שיש לנו ואת ההחתמות שע שינו. אנחנו בונים את הסגל ובמהלך העונה תשפטו אותנו".

למרות הצמצום בתקציב שמכבי התחייבה עליו במסגרת הפשרה מול CFCB )גוף הפיקוח הפיננסי על מו עדונים מטע אופ"א( בעקבות החריגה מהפייר פליי, טען המנכ"ל כי התקציב בעונה הבאה יישאר הכי גבוה בליגה. עם זאת, ולנוכח המצב הקיים, מכי רת שחקנים עומדת על הפרק ומס תבר שלא רק של וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ'. "לכל שחקן יש מחיר", אמר מנספורד, "אנחנו לא מע מידים שחקנים למכירה כמו מועדונים אחרים בישראל, אפילו כשהם זוכים בתארים, אבל אם יגיעו הצעות טובות אנחנו נמכור".

עוד הוסיף האנגלי: "אנחנו חייבים להגדיל את ההכנסות שלנו, זה יאפשר לנו להיות תחרותיים באירופה, וננסה לגייס ספונסר ראשי. מיטש גולדהאר רצה להציב את מכבי כמועדון ראוי בבמה האירופית ועשינו את זה. למ רות הסנקציות אנחנו נמשיך להיות תחרותיים, נהיה קבוצה טובה יותר ונזכה בתארים. אם נאבד שחקני הרכב, נדאג להביא שחקנים טובים במקומם". עוד הבהיר המנכ"ל כי הם נמצאים בקשר מול ניק בלקמן וסוכנו, ואם דרבי קאונטי תחליט שוב להשאילו, הם ירצו להחזירו לסגל.

דיבר ושילם

הפועל ב"ש אסרה אתמול על איסק קואנקה להתאמן עם חבריו, וזאת ככל הנראה בשל הדברים שאמר ל"ישראל היום", בהם תקף את התנהלות המוע דון כלפיו. הוא אף עשוי לעמוד בפני ועדת משמעת.

בעיית משמעת נוספת מגיעה מכיוונו של החלוץ הניגרי, טוני וואקמה. במועדון לא מבינים מדוע לא עלה על הטיסה שסודרה לו כדי לחזור לאימונים, ויזמנו אותו לשיחת בירור כשיגיע לישראל.

בית"ר ירושלים. עידן ורד, שמבו קש במכבי חיפה ובהפועל ב"ש, וכידוע עשוי להימכר אם הקבוצה תודח בסי בובים הראשונים של מוקדמות הליגה האירופית, שלח אתמול מסר לבעלים אלי טביב כשאמר: "כל עוד זה תלוי בי והדברים יהיו הגונים, אני רוצה להישאר בבית"ר ירושלים". ורד הד גיש: "אני נמצא במקום שהוא למעשה הבית שלי, אני מקבל כאן הכי הרבה תמיכה ואהבה וזה משהו שלא מוותרים עליו כל כך מהר.

ורד טען כי הוא מעוניין להישאר גם בגלל המאמן גיא לוזון: "אני חושב שהוא מהמאמנים הטובים בארץ. הוא מתאים לבית"ר והיא מתאימה לו. יש לכולנו את הזכות להתאמן אצלו, ללמוד ולהשתפר כקבוצה וכיחידים. אחת הסיבות שאני אופטימי לגבי העונה זאת העובדה שלוזון מאמן".

הפועל חדרה. העולה החדשה לליגת העל הודיעה על החתמתו של החלוץ הברזילאי לוסיו מרניאו בן ה ,29 ששיחק בעבר בהפועל ב"ש ובמ.ס אשדוד.

את העונה הוא פתח באלזיגספור מהליגה השנייה בטורקיה, מצא את הרשת פעם אחת בשישה משחקים ולאחר מכן נדד לארוקה, מהליגה השנייה בפורטוגל, שבמדיה לא כבש בששת המשחקים שבהם שותף.

 ?? צילום: גדעון מרקוביץ ?? מנספורד. שומר על אופטימיות
צילום: גדעון מרקוביץ מנספורד. שומר על אופטימיות
 ?? צילום: דני מרון ?? קואנקה. הולך ומסתבך
צילום: דני מרון קואנקה. הולך ומסתבך

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel