Israel Hayom

חשד להצתה: רכבו של מני נפתלי נשרף סמוך לביתו

- עדי חשמונאי

המשטרה בודקת חשד לני סיון הצתת רכבו של אב הבית לשעבר בבית רה"מ, מני נפתלי. אתמול קצת לפני השעה 1:00 לפנות בוקר הוצת רכבו של נפתלי ברחוב יאנוש קורצ'אק בעפולה בו הוא מתגורר. לרכב נגרם נזק קל.

"בסביבות אחת בלילה, שמ ענו רעשים" סיפר אתמול נפ תלי. "אני ירדתי סתם למטה להוריד כמה כלים מהאוטו כדי שלא יגנבו לי אותם. אני מגיע לרכב ורואה פתאום שהוא מלא עשן. הזעקתי למקום משטרה ואת שירותי הכבאות וההצלה".

עוד סיפר נפתלי כי בעבר בעבר סבל מהתנכלויות במס גרתן נגנב אופנועו וביתו נפרץ פעמיים. "אני לא יודע אם מי שהו רוצה לפגוע בי, וגם אם כן לא ברמה שישימו לי מטען באוטו. גם כאן, זה היה משהו חובבני" הוסיף נפתלי. "אני לא מפחד משום דבר, אני עשוי מפ לדה. מצד שני גם מי שיבוא לפגוע בי ייפגע".

כזכור, נפתלי הוא אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה אשר היה מעורב מרכזי בע דות שמסר למשטרה אשר הובילה בסופו של יום להגשת כתב אישום נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו. ביום שבת התארח נפתלי בתכנית "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח של חברת "החדשות", ביחד עם שר התקשורת איוב קרא. במהלך הריאיון התעורר ויכוח בינו לבין קרא שהטיח בו כי הוא "עבריין ועד מדינה". בתגובה קם נפתלי קרא לעב רו "אני עד מדינה וערבי" ועזב את האולפן. למחרת התנצל על אמירתו זו שפגעה ברגשותיהם של אזרחים מהמגזר הערבי.

עורך דינו של נפתלי, דניאל חקלאי מסר: "אני לא יודע אם קיים קשר בין הצתת רכבו לבין העובדה שהוא עד התביעה המרכזי במשפטה הפלילי של רעיית ראש הממשלה. המחשבה האפשרית על כך שקיים קשר בין העובדה ששליחיו של ראש הממשלה נשלחים לתקשורת כדי להסית נגדו, לבין מעשה האלימות המחריד הזה - בלתי נתפסת".

 ??  ?? נפתלי ורכבו, אתמול
נפתלי ורכבו, אתמול

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel