Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שלישי - 26.06.2018

גדי

אתם מרגישים מאוהבים, אך לא בטוחים שמושא התשוקה שלכם מרגיש אותו הדבר. הגיע זמן להתבגר, אלא אם כן אתם מוכנים לחשוף את עצמכם לפגיעה רגשית שוב ושוב ושוב.

דלי

אפשר בהחלט ליהנות הרבה יותר ממה שאתם מרשים לעצמכם; פשוט לעשות בשלווה את מה שאתם רוצים, ולא לעלות על בריקדות בכל פעם שהתוצאה אינה בדיוק כפי שתכננתם.

דגים

יחסי האהבה שלכם מקבלים לעיתים אספקטים בעייתיים במקצת. אתם מצפים ממי שנמצא איתכם היום, שינחש את המחשבות הכמוסות שלכם ויידע באופן אוטומטי מה בדיוק אתם רוצים.

טלה

הפתעה מחכה לכם במהלך היום. האינטואיצי­ה שלכם בימים אלה עובדת היטב, וכדאי לכם לסמוך על הקולות הפנימיים שמראים לכם את הדרך הנכונה ללב אדם שבו אתם חושקים.

שור

יש לכם דחף פראי להראות שאתם עצמאיים ובלתי תלויים באף אחד. המרדנות הזאת גורמת לצרות בזוגיות. התחשבות אינה התחפרות וכניעה. שינוי קל בצורת המחשבה יעשה את החיים שלכם הרבה יותר קלים.

תאומים

יום נעים. בדרך כלל יש לכם נטייה להיות מושפעים מכל מה שקורה סביבכם, גם אם הדברים אינם חשובים במיוחד. היום אתם מצליחים לתפוס קצת שאנטי, להשתחרר מחרדות וליהנות.

סרטן

אתם מושכים המון תשומת לב בכל מקום שאליו תגיעו היום. אתם משדרים עוצמה וקסם אישי, אשר בשילוב עם חוש הדברנות המפותח שלכם פשוט מפילים את כולם מהרגליים.

אריה

היום תקבלו חדשות טובות הקשורות בעבודה. התנאים שלכם מתקבלים, ואתם נושמים לרווחה. בזוגיות המצב עדין אך יציב, ויש עוד מה לשפר. צריך להתגבר על פגיעות ועל צלקות מהעבר הרחוק.

בתולה

מופעל עליכם לחץ לקבל החלטות. אל תמהרו, תנו לכוחות הנפש הפנימיים לפעול בקצב שלהם. הבעיות והדילמות ייפתרו מתוך זרימה של אנרגיה חיובית. פשרות הן ויתורים שנעשים מרצון.

מאזניים

אם לא תיזהרו, היום אתם עלולים למצוא את עצמכם במצבים לא נעימים הקשורים גם להפסד כספי. אתם צריכים לשכלל את שיטות התקשורת שלכם עם אנשים אחרים, בייחוד במה שקשור לעסקים.

עקרב

כוכב פלוטו שליטכם סופג היום אנרגיה חמימה. אתם מרגישים שהחיים מחייכים. תנו לדברים לזרום, ואל תקבלו החלטות גורליות. בניגוד למקובל לחשוב, רצינות ואחריות הן תכונות שאתם דווקא מפריזים בערכן.

קשת

אף שמסבירים לכם איך לפעול שלב אחר שלב, אתם מתקשים להפנים את המסרים וליישם אותם בחיי היום יום. אתם מבלים יותר מדי זמן בבית, וגם עובדה זאת תורמת לתחושת התקיעות שלכם.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel