Israel Hayom

מחאת ההורים הצליחה: התפטרה מנהלת ביה"ס שבו לימד הפדופיל שאול שמאי

- נועם )דבול( דביר

מנהלת בית הספר היסודי בצ פון תל אביב על שם נעמי שמר, ענת מני, שבו לימד המורה הפדו פיל המורשע שאול שמאי, שפגע בקטינות, התפטרה מתפקידה. זאת לאחר מאבק ארוך שניהלו ההורים בדרישה לפטר אותה, ואף הליך משפטי שניהלו נגדה ונגד משרד החינוך.

"בעצה אחת עם בני משפ חתי, אני נפרדת מבית הספר וממשיכה הלאה לתפקיד חינוכי חדש. אני גאה על השנים שבהן הגענו להישגים והצלחות מש מעותיות של הילדים בתחומים רבים", כתבה המנהלת במכתב ששלחה להורים, "אירועי השנה האחרונה על כל חלקיה היו קשים, מורכבים ומטלטלים. כואבת עד עמקי הנשמה את אשר אירע".

פרשת המורה הפדופיל שאול שמאי, שלימד בכיתה ב' בבית הספר בצפון העיר, התפוצצה ביוני אשתקד. התלמידות שאותן לימד שמאי טענו כי הוא חיבק ונישק אותן במהלך השיעור, ביצע בהן מעשים מגונים ונגע בהן במקומות אינטימיים. הוא נעצר, ואז התגלה כי כבר הור שע בעבר במעשה מגונה בתל מידה כבת 12 בעת שיעור פרטי.

לאחר שהפרשה התפוצצה טענו הורי התלמידים בבית הספר כי המנהלת היתה האח ראית וכי היה בידה למנוע את המקרים, אף שבעת קבלתו למו סד הלימודי הציג שמאי אישור משטרתי שמאפשר לו לע בוד במוסד החינוכי. עם זאת, אישור זה הונפק לו עוד בטרם הורשע. עוד נטען כי כמה מורות פנו למנהלת בית הספר במהלך שנת הלימודים ודיווחו כי ראו את המורה אוחז במותניה של ילדה ומצמיד אותה אליו בעודו יושב, וכי ראו אותו מושיב תל מידה על ברכיו.

בחודש מאי האחרון גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב שבע שנות מאסר בפועל על שמאי, לאחר שהורשע בארבע עבירות מין בארבע תלמידות בית ספר ובשתי עבירות בתלמידות בזמן מתן שיעורים פרטיים בביתן.

 ??  ?? הפדופיל שמאי
הפדופיל שמאי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel