Israel Hayom

עוד חרפה של קורבין: אירח תומכי חמאס בפרלמנט

ה"דיילי מייל": קורבין נפגש עם הקיצוניים במסגרת דיון שכותרתו: "מדיניות בנייתה מחדש של עזה" ● באורחים: גורמים שקראו לתקוף את הצי הבריטי ושהביעו רצון לבצע פיגועים

- אלדד בק, כתבנו באירופה

חצי שנה לפני שזכה בבחירות להנהגת הלייבור, אירח מנהיג הלייבור הבריטי ג'רמי קורבין בפש רלמנט הבריטי ארבעה מבכירי תוש מכי חמאס בבריטניה לדיון שכותש רתו היתה: "מדיניות בנייתה מחדש של עזה". ה"דיילי מייל" חושף כי קורבין נשא בדיון נאום, שבו פירט את התמיכה הגוברת בפלשתינים ברחבי אירופה.

על פי הפרסומים, מקורבי חמאס שהוזמנו לאירוע שהתקיים 2015נב היו דאוד עבדאללה, שחתם על מכתב הקונ רא לתקיפת ספינות של הצי המלכותי הבריטי אם יפעל לסייע במניעת הברנ חת אמצעי לחימה לעזה; עזאם תמימי, שהביע את רצונו לבצע פיגוע התאבנ דות והצהיר כי הקרבת חייו למען פלנ שתין היא "מטרה אצילה"; זאהר אלבינ ראווי, המקורב להנהגת חמאס; ומוחמד סוואלחה שייצג את החמאס בביקור ברוסיה. בין שאר המוזמנים, עיתונאי פלשתיני ידוע החי בלונדון שהצהיר כי יפצח בריקוד בכיכר טרפלגר אם איראן תתקוף את ישראל, וחברת פרנ למנט שסולקה מהמפלגה הליברלית בגלל הצהרות אנטישמיות.

בתוך כך, נודע כי קורבין קיים 2010נב ביקור חשאי בישראל ובשטחי הרש"פ שבמהלכו נועד עם כמה מבכירי חמאס. קורבין, שהיה אז חבר זוטר במנ פלגת הלייבור, נמנע מלדווח כמחויב על הנסיעה ועל מימונה על ידי גורנ מים חיצוניים. מממני הנסיעה, ארגון "ידידי אלנאקצא" והארגון האסלאמינ סטי "מוניטור המזה"ת", דאגו למחוק מהאינטרנט כל אזכור לביקור. בישראל נפגש קורבין עם מנהיג התנועה האסנ לאמית ראאד סלאח, שגורש מבריטניה בשל עמדותיו האנטישמיות. ובתוך כך, בצל שורת הגילויים החדשים על קשנ רים בין מנהיג הלייבור הבריטי לארגון הטרור הפלשתיני חמאס, מעלה חמאס על נס את עמדותיו של קורבין כלפי העניין הפלשתיני, אך נזהר מלהביע תמיכה במינויו לראשות ממשלת ברינ טניה. כמו כן, העיתון היהודי "ג'ואיש כרוניקל" חושף כי מזכירתו האישית הוותיקה של קורבין, ניקולט פטרסון, פעלה ,2010נב לפני הבחירות שהתקיימו אז, לגבש רשימה של חברי פרלמנט פרונ ישראלים מהלייבור, כדי לסלקם מבית הנבחרים הבריטי. נאמניו של קורבין טוענים כי שלל החשיפות הן חלק מנינ סיון הפיכת חצר, שמאחוריו עומד ראש הממשלה לשעבר טוני בלייר.

 ?? צילום: מתוך דיילי מייל ?? קורבין בדיון לחיזוק עזה
צילום: מתוך דיילי מייל קורבין בדיון לחיזוק עזה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel