Israel Hayom

דרמה בארה"ב: מייקל כהן חתם על עסקת טיעון

פרקליטו האישי לשעבר של טראמפ הודה כי הפר את חוקי מימון הבחירות ● פוקס ניוז: העסקה אינה כוללת הודאה בנוגע למעורבות הנשיא טראמפ ● דיווח: כהן עלול להישלח לתקופה של 3 שנים בכלא

- כתבנו בארה"ב

יוני הרש,

דרמה בחקירת הנשיא טראמפ: מייקל כהן, מי שהיה פרקליטו האישי של דונלד טראמפ במשך שנים, חתם עם התביעה הפדרלית בניו יורק על עסקת טיעון, שבמסגש רתה ישתף פעולה עם הרשויות. בעש קבות זאת הסגיר עצמו לבולשת הפש דרלית והגיע לדיון משפטי, שעסק בהתפתחויות החדשות. על פי רשת ,CNNNN הוא עשוי להישלח לכלא לשש לוש שנים. כהן הודה גם בהונאת רשויות המס ובהונאת בנקים.

על פי התקשורת האמריקנית, מקונ רות המעורים בחקירה אמרו כי כהן והתובעים הפדרליים במחוז הדרומי של ניו יורק הצליחו להגיע לעסקת טיעון, שבמסגרתה יודה כהן באשמה בכמה סעיפים וישתף פעולה עם הרנ שויות, והכל בתמורה לעונש מופחת. כהן נמצא בחקירה בשלל חשדות פינ ננסיים, ובכלל זה הונאות מס. עם זאת, ביום ראשון האחרון דיווח ה"ניו יורק טיימס" כי החוקרים בודקים הלוואות בסך 20 מיליון דולר שקיבלו עסקיו של הפרקליט ובני משפחתו.

בהקשר של טראמפ, החוקרים בוחנים גם סדרת תשלומים שארגן לכאורה כהן לכמה נשים, שטענו כי ניהלו קשרים אינטימיים עם הנשיא. החוקרים בודקים אם התשלומים שהועברו לנשים מהווים תרומה בלתי חוקית ועבירה על חוקי הקמפיין בארה"ב. העסקה עלולה להשנ פיע דרמטית על הנשיא טראמפ, שכהן היה בסוד ענייניו העסקיים והפרטיים במשך יותר מעשור. עם זאת עפ"י פוקס ניוז, העסקה לא כוללת הודאה בנוגע למעורבותו של טראמפ.

לאחרונה, כאשר עלתה ההשערה כי כהן יתחיל לשתף פעולה עם חונ קריו, טראמפ ואנשיו יצאו במתקפה נגד הפרקליט. לפני מספר שבועות רשת CNN שידרה הקלטת סתר בין כהן לטראמפ שהוקלטה ע"י הפרקליט במהלך הבחירות. במחנה טראמפ נזענ קו מהגילוי והנשיא צייץ נגד פרקליטו לשעבר "איזה מין עו"ד מקליט לקוח".

 ?? צילום: רויטרס ?? מייקל כהן
צילום: רויטרס מייקל כהן

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel