Israel Hayom

עסק משפחתי

סיטרואן מציגה דור חדש לברלינגו ● המסחרית הקטנה הנמכרת מסוגה בישראל רוצה לקרוץ גם לקהל המשפחתי ● בינתיים היא )כמעט( מצליחה

-

ברלינגו מוכר אצלנו בעיקר כרכב מסחרי קטן. זה הגיוני, בייחוד כש זוכרים שהוא חולש על מחצית המ כירות בקטגוריה. אבל בעולם הגדול מחצית מכל הברלינגו נמכרים בגרסאות הנוסעים המאובזרות. ואכן, כשבאנו לנהוג בברלינגו המחודש, הוא הוצג לנו בגרסת נוסעים ולא בגרסה המסחרית שלו.

מה חדש?

זו לא יד המקרה. הדור החדש של סיטרואן ברלינגו נוטה יותר לכיוון הנוסעים, וגם הפ לטפורמה שעליה הוא יושב בחלקו הקדמי מסגירה את זה. חלקו הקדמי לקוח ממכוניות הנוסעים של הקונצרן, וחלקו האחורי ממשיך עם הארכיטקטור­ה של הברלינגו הקודם. זה מאפשר לסיטרואן להציע מצד אחד יחידות הנעה ומערכות בטיחות מתקדמות, ומצד אחר להותיר את יכולת המשא מאחור. ואכן, הב רלינגו החדש מצויד בשלל מערכות בטיחות מתקדמות ומציע מרווח אדיר למטען מאחור.

הוא גם מגיע בשתי גרסאות מרכב עם אורך שונה. יעילות היא עדיין שם המשחק של הב רלינגו, ובתא הנוסעים יש שלל תאים, מדפים ומגירות, בנפח אחסון כולל של 186 ליטרים. גם המושבים, המתקפלים כל אחד בשלל דר כים וצורות, מתאימים לצרכים המשתנים של משפחה מודרנית. לכל הטוב הזה יש מחיר, והברלינגו החדש יקר באירופה בכ 2,000 יורו בהשוואה לקודמו.

איך זה מרגיש?

מפגש פנים אל פנים מגלה שהברלינגו החדש לוקח את שפת העיצוב העדכנית של סיטרואן ומיישם אותה על הפרופורציו­ת המוכרות של הז'אנר בצורה מוצלחת. המראה הייחודי ממשיך לתא הנוסעים ומצליח לייצר תחושה שונה ומ חויכת גם שם. איכות החומרים וההרכבה לא מרשימות ונוטות עדיין לכיוון המסחרי, אבל שלל התאים והפתרונות בהחלט הופכים את המקום הזה ליעיל במגוון רחב של שימושים.

שתי יחידות ההנעה ברכבי המבחן הרשימו למדי. הדיזל 130) כ"ס, אוט', 8 היל'( הציעה ביצועים מצוינים עם הרבה גמישות מהמנוע ופעולה זריזה למדי של התיבה. גם גרסת הב נזין הנבחנת 110) כ"ס, ידנית( לא מציעה את הגמישות של הדיזל, אבל זריזה דייה ומציעה פעולה שקטה ומעודנת יותר.

התנהגות הכביש של הברלינגו החדש צפויה ובטוחה מאוד, עם היגוי צפוי ומדויק ביחס לז'אנר. גם נוחות הנסיעה טובה למדי. אבל עדיין, הנסיעה רועשת ולא מעודנת כמו במשפ חתית עדכנית, והמקורות המסחריים עדיין כאן.

שורה תחתונה

הסיטרואן ברלינגו החדש נוטה יותר לכיוון הנוסעים ומנסה לקרוץ ללקוח המשפחתי עם תא נוסעים ורסטילי ואיכות נסיעה שקפצה מדרגה. למרות היכולת המשופרת וההיגיון שהוא מציע בשימוש יומיומי, הוא ככל הנראה ימשיך לככב בטבלת המכירות בקטגוריה המסחרית הקטנה.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel