Israel Hayom

25 שנה למצעד האיוולת באוסלו

- מאיר אינדור מאיר אינדור הוא סא"ל במיל' ויו"ר ארגון נפגעי הטרור אלמגור

כניסת הניצחון של ערפאת לפני 25 שנה לאזורים שבשליטת ישראל, לוותה בשידורים חיים מהקרקע ומהאוויר. רק תמונה אחת לא שודרה: תמונת המחבלים הבכירים שהוחבאו במכוניתו של ער פאת, אלה ששלטונות הביטחון התנגדו בתוקף להכנסתם פנימה. בממשלת רבין ידעו על כך, אבל לא סיפרו לציבור. למה להרוס חלום יפה? כבר אז החלה התרמית.

ערפאת, שכבר היה מת מבחינה מדינית וצבאית, וישב בתוניס המרוחקת, הוקם לתחייה ע"י משיחי השלום. הם האמינו, שבגלל חולשתו הוא ייהפך לשותפם. למרות ההבטחה ששלב "עזה ויריחו תחילה" הוא ניסיוני - המשיכו בוויתורים, תוך הונאת הציבור. הדי בוק הפלשתיני שנכנס בהם לא הרפה, גם כשהתברר שאין פרטנר.

כשבני בגין חשף את נאומו של ערפאת בדרום אפריקה, שבו הבהיר שההסכם הוא חלק מתורת השלבים לחיסול ישראל, הם המ שיכו לדבוק בהסכם. גם באינתיפאדה השנייה, שפרצה בראש השנה תשס"א )ספטמבר (2000 ביוזמת הרשות הפלשתינית - בהשתתפות שוטרים פלשתינים ונשק שסיפקה ישראל - הם לא ויתרו על הח לום, גם לא במחיר שברו, למרות יותר מאלף נרצחים.

עד היום מזינים את האשליה, כאילו הסכמי אוסלו חיים עדיין. הרש"פ מזינה את ההסתה האנטי ישראלית בעולם, ומשתמשת בכלי התקשורת שלה להסתה לטרור. במו ידינו הקמנו מפלצת ביטחונית עם עשרים אלף לוחמים מצוידים במקלעים, נשק אישי ושריוניות.

הגיע העת לתקן את הנזקים של הסכמי אוסלו. יש להעביר לשני הנציגים האמריקנים, קושניר וגרינבלט, את "גבולות הגזרה" של הציבור הישראלי ביחס לניסיונות נוספים. הקריאה צריכה לבוא מנפגעי הטרור שסבלו מהסכמי אוסלו, ומהציבור; לאו דווקא מה ממשלה, הכבולה פוליטית ומדינית.

אסור לשדרג את האוטונומיה למדינה פלשתינית. מדינה תשד רג את יכולת המאבק המדיני שלהם. כל כניסה של צה"ל לעיירה פלשתינית תהיה נושא לדיון במועצת הביטחון, בדיוק כפי שהיה לפני '67 בפעולות סמוע וקלקיליה.

כיהודים דתיים, קושניר וגרינבלט צריכים לזכור את הציווי התנ"כי העתיק, שלא להעניק שלטון זר לנכרים בארץ, משום שכל הסכם איתם, יהפוך לשלב הבא במלחמה נגד העם היהודי בציון. יש ליטול מידי הפלשתינים את האחריות הביטחונית על שטחי .A אין להכניס לשטח הצר שבין הים והירדן גורם ביטחוני זר ועוין המצויד בנשק.

חשוב לזכור את הנרצחים. מאז "ששת הימים" ועד הסכמי אוסלו 25) שנה(, נהרגו 415 ישראלים. מאז אוסלו ועד היום - אורך זמן דומה - נהרגו 1,700 ישראלים! עם "שלום" כזה מי צריך אויבים.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel