Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

רביעי - 22.08.2018

גדי

עליכם להתאים את עצמכם למצב העניינים בעבודה, מה שמעורר אצלכם התנגדות פנימית. נראה לכם שאתם מבינים את המצב יותר טוב מהבוס ויודעים מה לעשות, מה שמקשה עליכם לקבל הוראות מלמעלה.

דלי

ניגודי אינטרסים בין בני המשפחה ובין הרצונות שלכם בתחום האישי עלולים לעורר מהומה קטנה. היום הזה מלווה מתח בלתי פוסק, ועם כל הרצון הטוב להתחשב בכולם, מישהו צריך לוותר על משהו.

דגים

היום אתם גוררים את עצמכם בקושי בגלל מצב רוח קודר. התנהגות אימפולסיבי­ת מכניסה אתכם לצרות צרורות עם בני הזוג. אתם מתחילים להרגיש הרבה יותר טוב לקראת הצהריים.

טלה

מצבו של כוכבכם מרס כלפי בית הלימודים והנסיעות מעודד תחומים הקשורים בבית זה. הצעה לנסיעה מטעם העבודה מפתיעה אתכם היום. השיפור במצב הכספי גורם לכם לחשוב על אפשרות של חופשה.

שור

תחושה של דחיפות מלווה אתכם החל משעות הבוקר. אסור לכם למהר וממש לא כדאי לקבל החלטות, בייחוד אם הן כרוכות בהתחייבות לטווח רחוק. אתם משדרים עוצמה פנימית וכוח.

תאומים

למרות הפיתוי והשכנוע העצמי שלכם בצדקת הדרך, כדאי שתימנעו, בכל מחיר, ממשחקי כוח. זאת הסיבה שאתם מרגישים מותשים ומרירים לעיתים קרובות. אל תבזבזו יותר מדי כספים.

סרטן

אתם חייבים לשמור על המסגרת שמעניקה לכם ביטחון ושקט נפשי. נראה כי הופרעתם משגרת היום יום שלכם וזה גרם לכם לחוסר ריכוז ולתחושות רוגז. למדו לכוון את האנרגיות לכיוונים הנכונים.

אריה

אתם מרגישים צורך בתשומת לב ובהערכה, בעבודה וגם בתחום האישי. מישהו הצליח להרגיז אתכם בבוקר וזה משפיע עליכם למשך שעות ארוכות. כדאי שתלמדו להתנתק ולהפריד בין אירוע אחד לאחר.

בתולה

מיקומה של אנרגיה בבית הלימודים והנסיעות יוצר יום מתאים לתכנון או לביצוע נסיעה ספונטנית. הפתעה צפויה לכם בבית המלון שבו תתאכסנו. יום מלא פעילות ואירועים חברתיים.

מאזניים

מיקומו של כוכבכם ונוס מוליד יום טוב לזוגיות, לאהבה, ואף מתאים להציע היום נישואים. אם אתם כבר נמצאים במערכת קבועה, זה הזמן לפנק ולהביא מתנה, במקום לחכות ליום ההולדת.

עקרב

מגוון גדול של הצעות מגיע אליכם היום. כדאי לבדוק כל אחת לעומקה, לפני שמחליטים לעשות צעד בכיוון. יש מי שמנסה ליצור אווירה מעורפלת כדי לא למסור מידע רלוונטי וחיוני עבורכם.

קשת

קשריו הממוזלים של מזל קשת עם כוכב השפע יופיטר מולידים יום מוצלח וממוזל, שבו כמעט כל מה שאתם עושים מצליח. אתם מצליחים להשיג את מבוקשכם בקלות יחסית.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel