Israel Hayom

יש עם מי לדבר?

- שי ארצי וליאב נחמני

משה חוגג, שיקיים היום מסיבת עיתונאים ראשונה מאז רכש את בית"ר ירושלים, צפוי לבקש מהאוהדים שלא להשמיע עוד קריאות גזעניות ולחדול מלשיר "הקבוצה הגזענית של המדינה" לפני כל משחק ● בוזגלו, לוי וטיירה חתמו ● הפועל ב"ש: אורן ביטון גמר את העונה; נייג'ל האסלביינק כנראה לא יצטרף

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, שאושר אתמול על ידי הוועדה להעברת זכויות מטעם ההתאחדות לכדורגל, צפוי לבקש מהאוהדים שלא להשמיע עוד קריאות גזעניות ולהפסיק לשיר לפני כל משחק "הנה היא עולה, הקבוצה הג זענית של המדינה".

חוגג מאמין בחיבור ובשיתוף פעולה עם האוהדים, וסבור שאפשר לשנות סטיגמות שליליות שהודבקו לאורך השנים האחרונות לקהל הבית"רי. אגב, בעבר האוהדים החליפו בשיר המדו בר את המילה גזענית ב"ציונית", אך כאשר החל המאבק באלי טביב - גם השיר המקורי חזר ליציעים.

היום יערוך חוגג מסיבת עיתונאים ראשונה מאז רכש את המועדון, שבה ידבר על החזון שלו, על ההשקעה שהוא מתכנן במחלקת הנוער ועל השינויים בשדרה הניהולית הבכירה.

הצעד הראשון הקשור לשדרה הניהולית התרחש אתמול עם מינויו של מוני ברוש למנכ"ל המועדון, תפ קיד שלא היה מאויש מאז סיום ההתק שרות עם משה דמאיו. אלי אוחנה, שב עידן טביב שימש מחזיק זכויות הניהול, קיבל את תפקיד יושב הראש, וייתכן שבקרוב יצורף גם מנהל קבוצה.

ברוש, אוהד שרוף של בית"ר, שבעו נה שעברה נכח בכל משחקי הבית שלה, שימש עד אתמול מנכ"ל מיזם Block Tv - ערוץ טלוויזיה בינלאומי בתחום הבלוקצ'יין, ויש לו ניסיון עשיר בת פקידים ניהוליים בכירים. "מוני מביא עימו יכולות ניהוליות מגוונות וידע רב בתחום הספורט", אמר חוגג לאחר מינויו של המנכ"ל החדש, "אני בטוח כי תרומתו להצלחת הקבוצה תהיה מש מעותית ותסייע לכולנו להוביל את בית"ר לעידן חדש".

בצד המקצועי, מאור בוזגלו, ערן לוי ואפונסו טיירה חתמו באופן רשמי על חוזיהם, והשניים האחרונים אף ערכו את אימון הבכורה. בתוך כך, בבית"ר הדפו את הביקורות נגד ההחתמות האחרונות. "הבאנו שחקנים שרעבים להוכיח את עצמם", אמר גורם במועדון, וגורם אחר הוסיף: "אין שחקן שהגיע או יגיע בלי ההסכמה של גיא לוזון". זאת, על רקע ההתלבטות שהיתה למאמן בנוגע לצי רופו של לוי, שאיתו קיים שיחה אישית שלאחריה נסללה דרכו לבירה.

עסקת השאלתו של המגן הבל גי לורן דה בוק, שהיה אמור להגיע מלידס יונייטד, ככל הנראה תרד מה פרק, ובצוות המקצועי כבר עובדים על תוכנית חלופית.

קורהוט יחזור לרוטציה?

בהפועל ב"ש בדקו שוב את האפ שרות להחתים את חלוץ עירוני ק"ש נייג'ל האסלביינק. עם זאת, מדובר בעסקה יקרה ומורכבת. בעלי ק"ש איזי שרצקי עומד על דרישתו לקבל 2.5 מיליון יורו, וגם אפשרות לרכוש מחצית מהכרטיס התגלתה כבעייתית מאחר וסוכניו של ההולנדי מחזיקים ב 50 אחוז מהזכויות. אם תהיה התגמ שות, ב"ש תבצע את המהלך, אך כרגע הסיכויים לכך אינם גבוהים.

בתוך כך, האלופה קיבלה אתמול את תוצאות בדיקת ה MRI של אורן ביטון, שגילתה קרע ברצועה הצולבת, מה שי שבית את השחקן מפעילות לתקופה של בין 6 ל 8 חודשים. המגן יחליט בימים הקרובים אם לעבור את הניתוח בחו"ל. בעקבות כך, מעמדו של המגן ההונגרי מיהאי קורהוט עשוי להשתנות. לב"ש יש כרגע רק שני זרים בסגל ולא תהיה בעיה להשתמש בשחקן.

חיפה הולכת על קשר זר

אחרי שלא הצליחה להביא את דיא סבע ועידן ורד, מכבי חפה תלך ככל הנראה על אופציה של הבאת קשר זר והמשימה הזו הוטלה על המנהל הט כני מו אלאך. בהנהלת המועדון לא אוהבים את ההתמהמהות של ההול נדי בהחתמת שחקנים, שהביאה לכך שפחות משבוע לפתיחת הליגה הסגל כמעט לא התחזק.

אלאך אינו מתלהב מהאפשרות להביא את ניייג'ל האסלביינק מק"ש, אך לנוכח המצב שנוצר בשוק החלוץ ההולנדי יוצע לו שוב ואם יתקבל אור ירוק, חיפה תיכנס למשא ומתן מול איזי שרצקי.

מעבר לכך, חיפה תקפיא השבוע את החלוץ היווני קלאוס ואת חברו הברזילאי קאיו, וזאת כדי לרשום את ג'ורג' מנדז'ק למשחק הליגה ביום רא שון מול מכבי ת"א. במועדון מאוכזבים מאוד מכך שקלאוס וקאיו לא מצאו קבוצות ומכבידים מאוד על התקציב )שכר הברוטו של השניים קרוב ל 5 מיליון שקלים(.

 ?? צילום: דני מרון ?? חוגג על כתפי האוהדים. הבעלים מאמין בשינוי
צילום: דני מרון חוגג על כתפי האוהדים. הבעלים מאמין בשינוי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel