Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

-

גדי בדרך כלל אתם משתדלים לשמור על איזון ועל הרמוניה ולהימנע ממריבות, אבל נראה שהיום מצליחים להוציא אתכם מהכלים. המאבק הוא עניין חיוני ואתם נעמדים על הרגליים האחוריות כדי להגן על זכויותיכם.

דלי זהו יום שכדאי להקדיש אותו למנוחה. אתם לא מרוצים מכיוון שיש כמה עניינים שמטרידים אתכם. כדאי לחשוב ולתכנן את המהלכים הבאים שלכם. כעסים ותסכולים עלולים לצוץ במהלך היום.

דגים אתם מרגישים מלאי מרץ ומצב הרוח שלכם אופטימי. כדאי שתנצלו את ההרגשה הטובה לטיולים ולבילויים עם בן/ת הזוג. שימו לב: כדאי שתשאירו מרחב מחיה לאחרים שאינם רוצים להשתתף בחגיגות שלכם.

טלה אירוע המתרחש בגזרת שמיים מפוארת ויוקרתית יוצר מצבים, שלפיהם מה שנראה לכם היום ככישלון - יכול להתפתח בסופו של דבר להצלחה גדולה, וזאת בעיקר אם תשנו קצת את הגישה שלכם.

שור תתבשרו בחדשות שישמחו אתכם מאוד, במיוחד כאלה הקשורות לקרובי משפחה. בכל הנוגע לעבודה, אתם חשים חסרי ביטחון, אולם זה בגלל אופיו של תחום העיסוק שבחרתם להתמחות בו.

תאומים מצבו של כוכבכם, מרקורי, מוביל אל היערכות מחודשת במקום העבודה. צפויה העלאה במשכורת או הלוואה בתנאים נוחים. סוף סוף תוכלו לנשום לרווחה. יום זה מלווה בפידבקים חיוביים מכל כיוון.

סרטן אנרגיות שעלולות לגרום לבלבול מציפות את הבית השישי שלכם, הוא בית העבודה. היום תיאלצו להכריע בנוגע להצעת עבודה לא שגרתית, שמעוררת בכם ציפיות ופנטזיות לא ריאליסטיות.

אריה בזכות אלמנטים ילדותיים באישיותכם, אתם מאמינים שכוונות טובות וכמות מספקת של אהבה יסדרו לכולם את החיים, אך אין הדבר כך. אנשים סביבכם מנהלים אורח חיים שאינו תלוי בהבנה ובהסכמה שלכם.

בתולה יש לא מעט בעיות בתחום הכלכלי שממש מעיקות עליכם. אתם די שקולים בתחום זה, אבל כשיש לחץ מגורמים אחרים בסביבה - כמו ילדים או בן/ת הזוג - אתם עלולים להתפתות ואחר כך להתמרמר.

מאזניים היום תהיה לכם הזדמנות אמיתית לנוח ולהירגע. הפוגה בזרימה תיתן לכם צ'אנס לנקות את הראש. בני הבית ישתפו פעולה ויאפשרו לכם להתנתק. ספר טוב ושינה טובה ימלאו את המצברים הריקים שלכם.

עקרב מצד אחד, אתם קצת מרחפים ולא ממש מתפקדים ביומיום. מצד אחר, דווקא הלך הרוח הזה מביא עימו שלל רעיונות יצירתיים ומקוריים. נצלו את המצב - יש מי שירצה לשמוע את מה שיש לכם להגיד.

קשת אדם בן מזל סרטן מנסה להשיג מכם תשומת לב ולהפעיל עליכם מניפולציה. אתם נכנסים למלכודת בעיניים פקוחות, אבל אחרי שהעניין גוזל יותר מדי זמן מתחילים לחוש תחושות של התמרמרות וכעס.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel