Israel Hayom

סוטיריס ניניס ייבחן בבני יהודה

- מתפרצת שי ארצי

הקשר היווני סוטיריס ניניס, שבעונה שעברה עזב בטונים צוד רמים את מכבי פ"ת, ייבחן ביד מים הקרובים בבני יהודה, לאחר שבתקופה האחרונה נבחן בהפועל חדרה, שהחליטה לא להחתימו.

הפועל ת"א. קאיו אלבס, שהושאל ממכבי חיפה, צפוי לקבל דקות ראשונות מול עיד רוני ק"ש מחר. "אני מאוד מרוד צה מהסגל שלנו", אמר המאמן קובי רפואה. "קאיו הוא תוספת כוח משמעותית, ואנחנו מקווים שאצלנו הוא יעשה את השדרוג. אנחנו רוצים למצוא את האיזון בקבוצה ולחבר שנייםדשלוש­ה ניצחונות, אחר כך נוכל לחשוב על מטרות". מחיר כרטיס למשחק יהיה אחיד ויעמוד על 60 שקלים.

לאומית. דני גולן פוטר אתד מול מהפועל ר"ג. ניר ברקוביץ' מונה במקומו לאחר שהתפטר מהפועל ראשל"צ. היום ,16:00( שעה אחידה) ישוחק המחזור הד5: הפועל מרמורק - אחי נצרת, בני לוד - הפועל עפולה, הפועל ר"ג קטד סקציה נס ציונה, הפועל מון - הפועל כפ"ס, "ניר" רמה"ש - הפועל עכו, הפועל אשקלון - הפועל פ"ת, הפועל איכסל - הפועל ראשל"צ, נצרת עילית - בית"ר ת"א/רמלה.

שווים, שיש להם סיכוי לשחק כמו כולם, וזה גורם גם לשאר השחקנים להבין שמש קומם בהרכב לא מובטח".

גם במשחק הביתי מול מכבי פ"ת מחר רוטן צפוי לפתוח עם ארבעהשחמיש­ה שחקני בית בהרכב. חבשי, עוואד, אזולאי וסלליך או וייסמן יעלו בש11, אבל דווקא השחקנים שגדלו בכפר גלים מבינים שאם התוצאות לא ישתפרו במשחקים הקרובים, גם המדיניות כלפיהם תשתנה.

"מי שגדל כאן יודע שמכבי חיפה שואפת למעלה, ושמי שלא מביא תוש צאות מפנה את מקומו", אמרו במועש דון וסיכמו: "הילדים האלה לקחו תאש רים בנוער ומבינים שכאן צריך לנצח בכל משחק. אם זה יקרה - כולם יהיו מרוצים, אבל אם לא - חלקם יפנו את הדרך לאחרים שיימצאו מתאימים, עם כל הכאב שבדבר".

סומא בסגל, פסר ייעדר

הקשר הגינאי החדש סיידובה סומא יעמוד לרשות הצוות המקצועי בשבת, וההחלטה אם לפתוח עימו בהרכב או שיתחיל את המשחק על הספסל תתקבל היום לאחר האימון המסכם. "מבחינתי הוא כשיר", אמר רוטן במסיש בת העיתונאים לקראת המשחק, "הוא שחקן שיודע לעשות דריבל, מהיר, מחזיק את הכדור ויכול לגרום לנו לייצר יותר מצבים, אבל גם להבקיע שערים. הוא יודע לשחק גם בכנף וגם בקישור באמצע. זה טוב שיש לנו יותר עומק בסגל ואפשרויות בהתקפה". בחוד יחסר מיכיל קראמר ההולנש די, שעדיין מורחק. אפשרות אחת היא שווייסמן ימשיך כחלוץ, ואפשרות נוספת היא להסיט את עוואד לחוד (עד כה שיחק בכנף) ולהציב במקומו את סומא או זנטי. "אנחנו צריכים יותר יציבות", סיכם רוטן, שקבוצש תו עשתה עד כה הפסד, ניצחון ותיקו, "אני מתכוון לכך בעיקר כשאני יושב על הספסל ורואה קבוצה, זה מבחינתי סוג של יציבות. כמובן שאנחנו רוצים גם ניצחונות".

אצל היריבה מפ"ת, הקפטן נאור פסר צפוי להיעדר מהמשחק בשל קרע קטן בשריר הירך האחורי. גל שיש, שהחמיץ את המשחק האחרון מול הפועל חדרה בשל התכווצות בשריר, עדיין לא כשיר לחלוטין ובספק להתמודדות. בפ"ת ינסו להכשיר היום את שיש, אך אם הוא לא יוכל לשחק, ייתכן שעומר דנינו יתפוס את עמדת המגן השמאלי.

בצוות המקצועי מתלבטים אם להכש ליל בסגל את החלוץ החדש, חביב חביש בו, שבעבר היה מועמד למכבי חיפה, לנוכח העובדה שהוא עדיין לא בכושר.

 ??  ?? חבשי, עוואד, וייסמן וזנטי. "הילדים האלה לקחו תארים בנוער ומבינים שכאן צריך לנצח כל משחק. אם זה יקרה כולם יהיו מרוצים, אם לא - חלקם יפנו את הדרך"
חבשי, עוואד, וייסמן וזנטי. "הילדים האלה לקחו תארים בנוער ומבינים שכאן צריך לנצח כל משחק. אם זה יקרה כולם יהיו מרוצים, אם לא - חלקם יפנו את הדרך"
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel