Israel Hayom

טעות, טועים, טעינו

הפועל ב"ש כינסה מסיבת עיתונאים מיוחדת בעקבות התנהלות המועדון בקיץ החולף ● "לפעמים שחקנים צריכים סטירה כדי להתעורר, אז כאן כולנו קיבלנו אחת", הבהיר המנכ"ל אסי רחמים

- ליאב נחמני

1 בהפועל ב"ש הבינו שהשינויים הלא רגילים שביצעו בסגל, יחד עם גל שמועות שרצו ברשתות החברד תיות, לא ייתנו לקבוצה שקט. בשיחות פנימיות המסקנה היתה שאולי עדיף לדבר, לענות על הכל, ואז לשים את התקופה הזו בצד, בתקווה שהדבר ייתן קצת שקט למאמן ברק בכר ולשחקנים שלו לעבוד על המגרש.

אתמול הגיע המנכ"ל אסי רחמים למסיבת עיתונאים שיזמה האלופה עם הצהרה ברורה: "שגינו בהכנה לעונה, גם מי שיושב כאן, ועל טעויות משלמים". לצידו של רחמים ישב המאמן ברק בכר, שגם הוא לקח בהמשך אחריות להתנהד לות הקבוצה במהלך חודשי הקיץ. במעד רכות אחרות יכול להיות שהמאמן היה משלם את המחיר, אבל ב"ש בחרה לשים את הבעלים אלונה ברקת, את המנכ"ל אסי רחמים ואת המאמן ברק בכר באותה הסירה, ואחרי הפוסט שפרסמה ברקת ברוח דומה בערב יום הכיפורים, הגיעה מסיבת העיתונאים אתמול.

"נפתח את המכלול הזה של הסד קאוטינג, כי הנזקים הם גם מקצועיים וגם כלכליים", אמר רחמים, "שגינו, וניסינו לתקן כמה שאפשר. לפעמים שחקנים צריכים סטירה כדי להתעורר, אז כאן כולנו קיבלנו אחת". רחמים נגע גם בנקודות פרסונד ליות, דוגמת זו של בן שהר. האחד רון הוא בין הבודדים ששמם נקשר במד עבר לקבוצות אחרות, ובסופו של דבר נשאר בבירת הנגב. שהר סירב לעבור בטרייד לבית"ר ירושלים ורחמים רמז לכאורה לקשר של מקורביו עם גורד מים חיצוניים. "לא מזמן בן האריך חוזה בב"ש, וזה מצביע יותר מכל על ההערכה שלנו לתרומתו באליפויות שהשגנו, וזו הנקודה המרכזית שאולי שכחנו בדרך", אמר המנכ"ל ופנה לסוגיה המרכזית: "המועדון הביע את עמדתו בנוגע להד תבטאויות של מקורבים כאלו ואחרים. זה היה ברור שאצלנו זה לא קיים והמד שכנו הלאה, בן שחקן שלנו וכך יהיה". הסוגיה השלישית ואחת המרכד זיות בשינויים שביצעה האלופה מהדרום נוגעת בעקרון ה"פייר פליי". שחרור השחקנים המאסיבי פינה יותר מד51 מיליון שקלים בתקציב הקבוצה.

עם זאת, הגעתם של דיא סבע ונייג'ל האסלביינק "הגדילה את התקציב בטד ווח הקצר", על פי רחמים, שהבהיר מייד: "בטווח הארוך התקציב יקטן. אנחנו תמיד עם היד על הדופק ובודד קים את עצמנו גם בעניינים הפיננסיים, כדי לשמור על חוקי המשחק. גם בעד ניין הזה נקפיד ונשמור, ונעשה רק מה שחוקי. כך היה וכך יהיה גם בעתיד".

גביע המדינה. ההתאחדות הודיעה שגמר הגביע ייערך השנה בסמי עופר בד41 או בד51 במאי. חצאי הגמר ייערכו בד2-4 באפריל באצטדיון טדי.

 ??  ?? בכר ורחמים במסע"ת אתמול. "שגינו, וניסינו לתקן כמה שאפשר"
בכר ורחמים במסע"ת אתמול. "שגינו, וניסינו לתקן כמה שאפשר"
 ??  ?? ברקת. רחמים: "על טעויות משלמים"
ברקת. רחמים: "על טעויות משלמים"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel