Israel Hayom

סטיב קארל: "זה סרט יוצא דופן"

- דודי כספי, טורונטו

"ילד יפה" הוקרן בפסטיבל טורונטו בחודש שעבר, ובהקרנה נכחו גם דיוויד שפ ובנו, שעל חייהם מבוסס הסרט. בסוף ההקרנה ביקש סטיב קארל, שמגלם בסרט את דיוויד שפ, להודות לשניים "על נדי בותם ועל כך שנתנו את אמונם המלא ביוצרים, מבלי לדעת כיצד יטפלו בסי פור חייהם".

עוד אמר קארל: "אני אבא בעצמי, בתי בת 17 ובני בן ,14 וצילומי הסרט היו מאוד רלוונטיים עבורי. בסוף כל יום צילומים הייתי חוזר הביתה ומחבק אותם. המר כיב המשמעותי ביותר בעיניי בסרט הוא האהבה בין שני אנשים נפלאים שמוקירים זה את זה. אני חושב שזה מה שהיה לי חשוב להעביר, וזה מה שקיוויתי שהקהל ירגיש".

קארל (56) מזגזג בשנים האחרונות בין תפקידים קומיים לדרמטיים. את דרכו החל כקומיקאי בתוכנית "דיילי שואו עם ג'ון סטיוארט". לאחר מכן כיכב בקומדיות כמו "והרי החדשות" ו"בתול בן ."40 תפקידו המיתולוגי היה הדמות של מייקל סקוט בעיבוד האמריקני המצליח לסדרה הקומית "המשרד", ועליו היה מועמד שש פעמים לפרס האמי. הוא גם דיבב סרטים כמו "גנוב על הירח" ו"המיניונים", אבל בשנים האח רונות פוזל אל האוסקר עם הופעות בסר טים כמו "מיס סאנשיין הקטנה", "מכונת הכסף", "מלחמת המינים" ו"פוקס קצ'ר" מ ,2014 שעליו אכן היה מועמד לאוסקר.

"באמת אין לי העדפה בבחירה בין דרמה לקומדיה", אמר קארל בטורונטו, "העיקר שזה משהו טוב שאתחבר אליו. 'ילד יפה' הוא סרט שונה מסרטים שאנחנו רגילים לראות בקולנוע על התמכרויות. אין בו שאלות פשוטות ותשובות פשוטות. המ ציאות מורכבת. זה גם מה שדיוויד ניסה להעביר בספר. מדובר בבעיה אוניברס לית ובטרגדיה שמסופרת כאן בצורה כנה מאוד. במרכזה ניצבים אנשים שכולם טו בים ואוהבים, אין אף אדם רע בסיפור".

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel