Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

חמישי - 25.10.2018

- יום

גדי

אתם נרגעים אחרי כמה ימים סוערים, שבהם לא יכולתם להתגבר על רגשות הטינה שחשתם כלפי אנשים מסוימים שנמצאים בסביבתכם הקרובה. זהו זמן מתאים לשיקום מערכות יחסים.

דלי

ההרגשה הרעה אינה מבוססת על אירוע יוצא דופן, אלא נובעת דווקא משום שלא קורה שום דבר משמעותי בחיי הרגש. אתם לא רק מאוכזבים מניסיונות סרק, אלא גם אין לכם רעיון מרענן בנידון.

דגים

אפילו למי שקרוב אליכם באמת, קשה לדעת מה מתחולל בנפשכם פנימה. למסתוריות שלכם יש קסם משלה, זה נכון, אבל בשגרת היום יום היא גורם מפריע לאינטימיות אמיתית.

טלה

היבט קוסמי פותח הזדמנויות חדשות בפניכם. הידוק של קשר ישן לכיוון רומנטי הוא אפשרי. ייתכן שהמערכת תעבור עוד כמה תהפוכות עד שתתייצב סופית. התייחסו למהות, ולא לתוצאות המיידיות.

שור

ההיבט האסטרולוגי שנוצר ברקיע עלול לגרום לחיטוט מיותר בנבכי העבר. אתם סוחבים מטען רגשי לא קטן, ולא ממהרים לפתוח את הלב, גם כלפי אנשים קרובים לכם ביותר.

תאומים

יום טוב, לפחות בחציו הראשון. אתם מרגישים טוב באופן כללי ומתמודדים יפה עם בעיות. בחלקו השני של היום צפוי להתעורר ויכוח עם מישהו קרוב. אתם זקוקים למרחב ולחופש.

סרטן

אתם מרגישים צורך עז להוכיח שאפשר לסמוך עליכם. מצד שני, יש תסכול על כך שאתם מוותרים על המון דברים שבאמת רציתם לעשות. מפגש חברתי ייתן לכם הזדמנות לאוורר את הדעות ואת הרגשות שלכם.

אריה

אתם צפויים ליום הפכפך מבחינה משפחתית וחברתית. אתם מרגישים בודדים אף שיש סביבכם די הרבה אנשים. התחושה היא שאף אחד לא ממש מקשיב למה שיש לכם לומר, ובעצם כל אחד מרוכז בעצמו.

בתולה

הגיע הזמן שתרשו לעצמכם ליהנות בלי חשבון. זרקו את הפנקסנות הצידה ותנו לשמחה להשתלט עליכם. אם תעשו כן - תתלהבו מאוד ממפגש חברתי שיתקיים במהלך היום.

מאזניים

היום אתם נהנים סוף סוף מהזדמנות לתקשר בצורה רגועה יחסית עם מישהו שאיתו סבלתם מעימותים אינסופיים בתקופה האחרונה. שיפור התקשורת מאפשר להגיע להבנות שיקלו על כל המעורבים.

עקרב

אתם מוצפים התעלות ושמחה, מרגישים שיפור בהרגשה הפיזית ומקדישים זמן לפעילות ספורטיבית יותר מתמיד. נושא ההופעה מעסיק אתכם, וטוב שכך. זהו תהליך חיוני שעליכם לעבור בדרך לעצמאות אישית.

קשת

מצב הרוח שלכם משופר. עם זאת, משהו מזכיר לכם זמנים אחרים ואתם עלולים להרגיש גל של נוסטלגיה ועצב. השאירו את הזיכרונות במקום הכבוד המיועד להם והמשיכו הלאה.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel