Israel Hayom

משמר המפרץ

תחת אבטחה כבדה נחתה נבחרת ישראל באבו דאבי לקראת הגרנד פרי שייפתח בשבת ● על הספורטאים נאסר לצאת מהחדרים, למעט לארוחות, וגם שירותי הווטסאפ נחסמו

- עדי רובינשטיין

נבחרת ישראל בג'ודו צפויה להתחיל בשבת את ההיס טוריה הקטנה שלה, כשתשתתף, כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", בגרנד פרי אבו דאבי עם דגלי ישראל על החליפות, וכמובן תזכה לשמוע את צלילי "התקווה" במקרה של זכייה במדליית זהב.

אתמול נחתה הנבחרת הישרא לית באבו דאבי, שם היא שוהה תחת מעטה אבטחה כבד. שירות הביטחון הכללי לא מאפשר לספו רטאים לזוז מהמלונות ואפילו מה חדרים, מלבד ארוחות למי ניהן, וגם שירותי הווטסאפ נחסמו מסיבות ביטחוניות.

אחר הצהריים אמורה לנ חות באבו דאבי שרת הספו רט מירי רגב, שהגיעה למ דינה כדי לחתום עם מריוס ויזר, יו"ר איגוד הג'ודו העולמי, את ההסכם לג רנד פרי שייערך בישראל ב 2018 או ב .2019 כפי שפורסם ב"ישראל היום", רגב ויו"ר איגוד הג'ודו הישראלי משה פונטי ישמ חו לקבל אישור מהמארחים שאחד הג'ודוקות מאבו דאבי יגיעו להש תתף בתחרות בתל אביב, כמסר של שלום בין העמים.

המשלחת הישראלית לתחרות שתימשך עד יום שני כוללת את: ברוך שמאילוב 66) ק"ג(, טוהר בו טבול 73) ק"ג(, שגיא מוקי 81) ק"ג(, לי קוכמן )עד 90 ק"ג(, פיטר פלצ'יק )עד 100 ק"ג( ואורי ששון )מעל 100 ק"ג( בגברים, ואת שירה ראשוני ונועה מינצקר 48) ק"ג(, גילי כהן וגפן פרימו 52) ק"ג(, ותמנע נלסון לוי 57) ק"ג( בנשים.

בתוך כך, היום תצא לדרך אליפות העולם בהתעמלות בדו חא קטאר. המשלחת הישראלית, שגם היא מקווה לדאוג להשמעת ה"תקווה", כוללת את ארטיום דול גופיאט, אלכס שטילוב, אנדרי מד בדב, מישה סורוקין, אילן קורצ'ק ואלכס מיאקינין בגברים, ואת מיתר לביא ואופיר נצר בנשים.

יד: השפלה בגרמניה

נבחרת ישראל בכדוריד פתחה אמש את מוקדמות אליפות אירופה 2020 בתבוסה צפויה, 37:21 לאחת הנבחרות הטובות בעולם - גרמ ניה. הגרמנים, שאירחו את המש חק, הובילו 9:19 במחצית, והמחצית השנייה היתה בעיקר שיעור בכדוריד לשחקנים הישראלים.

ישראל צפויה להפסיד גם במשחק הבא, שייערך ביום ראשון הקרוב בתל אביב מול נבחרת פולין, ולסיים את הבית במקום השלישי מתוך ארבעה )הנ בחרת הנוספת בבית היא קוסובו(. עם זאת, לנוכח העובדה שאליפות היבשת גדלה ל 24 קבוצות, יש ראל יכולה לשמור לעצמה סיכוי גם אם תסיים במקום השלישי, בחישובים שיכללו את שאר הב תים במוקדמות.

עף: הערב משחק העונה

משחק העונה הראשון בליגת העל בכדורעף ייערך הערב ,19:30) ספורט (5 בין הפועל מטה אשר עכו לבין הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר, שאותה מאמן זוהר בר נצר. שתי הקבוצות טרם הפסידו העו נה, ואם יש קבוצה בארץ שמסוג לת לעצור את הדאבליסטית, הרי זוהי המעפיל.

 ??  ?? פלצ'יק ומוקי. יצליחו להוביל לניגון "התקווה" באבו דאבי?
פלצ'יק ומוקי. יצליחו להוביל לניגון "התקווה" באבו דאבי?
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel