Israel Hayom

בראש ובראשונה

הפסד ראשון העונה להפועל ירושלים בכל המסגרות, 101:87 לאנטוורפן בליגת האלופות ● יורופקאפ: ניצחון ראשון בשלב הבתים לנס ציונה, 85:91 על דן בוש

- יעקב מאיר

הפועל ירושלים ספגה אתמול את הפסדה הראשון העונה בכל המסגרות, כשנכנעה 101:87 לאנט וורפן במחזור השלישי בשלב הבתים בליגת האלופות של פיב"א. האדומים קיבלו בשבועות האחרונים מחמאות רבות על משחק ההגנה המשובח שלהם, ובצדק, אבל מול ההתלהבות של הבלגים ספגו 24 נקודות ויותר בכל אחד מהרבעים.

הפתיחה של הקבוצה מהבירה היתה קטלנית עם 31 נקודות ברבע הרא שון, אבל בהמשך היא נרגעה, גם בגלל הפציעה המדאיגה של ג'ייקובן בראון )מתיחה במפשעה(.

בהיעדרו של בראון, שהצטרף ליוגב אוחיון הפצוע, הטריו כריס ג'ונסון, ג'יימס פלדין ודשון באטלר לקחו פיקוד, אבל זה לא הספיק מול חמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות אצל המארחת. הקבוצה הבלגית מובילה את המפעל באחוזים מחוץ לקשת, וגם הפעם המ טירה שלשות על הראש של הירושלמים.

בשבוע הבא יוצאת הקבוצה של עודד קטש לעוד משחק לא פשוט, הפעם בס פרד אצל פואנלברדה המנוסה, והיא תק ווה לא לספוג הפסד נוסף, שיקלקל את התחושות הטובות מפתיחת העונה.

יורופקאפ. עירוני נס ציונה השיגה אתמול את ניצחונה הראשון בשלב הב תים, 85:91 ביתי על דן בוש ההולנדית.

גולן גוט מבצע העונה קפיצת מדרגה משמעותית והופך לברומטר של הקבו צה, אבל עם הנתונים הפיזיים שיש לו הוא לא צריך רק לזרוק מחוץ לקשת. כמו בחלק מהמשחקים האחרונים, גם אמש כל הנקודות של גוט הגיעו מש לשות 9) נק' ב 3 מ 9 לשלוש, לעומת שתי זריקות ל 2 ו 0 מהעונשין(.

כריס דואו 21) נק'( ומיקל גלאדנס 18) נק'( הצטיינו.

בשבוע הבא יארחו הכתומים את פרודביצה הצ'כית וינסו לעלות למא זן חיובי.

 ??  ?? גוט. מבצע העונה קפיצת מדרגה
גוט. מבצע העונה קפיצת מדרגה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel