Israel Hayom

חוזה לך ברח

קלחת המועמדים למשרת מאמן בית"ר ירושלים הולכת ומתלהטת ● חוגג פנה למאמני מכבי ת"א בעבר: סוזה, גרסיה ואייסטרן, וסורב ● המועמדים המובילים לתפקיד: רוני לוי וניר קלינגר, שעליו אמרו בבית"ר: "לא נפנה למאמן תחת חוזה"

- שי ארצי וליאב נחמני

המטרה של משה חוגג היתה להחתים בבית"ר ירושלים צוות אימון זר, שעבד בעבר בארץ. כפי שנחשף ב"ישראל היום", הבעלים גישש אמש אצל כמה צוותי אימון שהצליחו במכבי ת"א, שהבולט שבהם היה פאולו סוזה שלא מעוניין לשוב לארץ. חוגג הבהיר אתמול בכמה שיחות: "אני עוד בוחן אופציה של מאמן זר", אך נראה כי פחתו הסי כויים למהלך הזה, וכי הירושלמים מתרכזים בעיקר בשוק המקומי.

חוגג לא רוצה להחתים מאמן בלחץ. הוא מוכן לחכות עם המינוי של מאמן זר עד אחרי המשחק עם בני יהודה, אבל באותה נשימה יודע כי אסור שהדברים יימשכו יותר מדי זמן. האופציה לה ביא את פאקו אייסטרן, שזכה עם מכבי ת"א בטרבל ההיסטורי של המועדון, די ירדה מהפרק משום שהספרדי העדיף להישאר בקבוצתו. גם אם היה מעוניין להגיע, הואיל והוא תחת חוזה, בית"ר היתה צריכה לשלם פיצוי כספי לקבו צתו המקסיקנית פאצ'וקה, ויחד עם שכר המאמן והצוות שלו העסקה היתה הופ כת ליקרה מאוד. אוסקר גרסיה, שנמצא ללא קבוצה, לא מתלהב לחזור לקדנציה נוספת בישראל.

לנוכח כל זאת, חוגג, כך עושה רושם, יצטרך לבחור מבין שניים - ניר קלינגר או רוני לוי. מאמנה של הפועל חיפה שזכה אשתקד בגביע המדינה זוכה לע דיפות, אך מתקשה להשיג שחרור מיואב כץ. "גם ניר קלינגר וגם רוני לוי הם מאמנים ראויים ואופציות טובות", אמרו אתמול בבית"ר, "בקרוב הדברים יתבה רו". בשעות הערב הוציאה הקבוצה הוד עה חדשה: "המועדון חוזר ומחדד - לא נפנה לשום מאמן אשר נמצא תחת חוזה. מו"מ עם כל מאמן אשר נחפוץ בשירותיו יתקיים אך ורק אם יהיה פנוי. הדברים הובהרו ליואב כץ, בעלי הפועל חיפה, בשיחה שהתקיימה הערב בינו לבין יו"ר המועדון אלי אוחנה.

לצד הניסיונות לסגור עם מאמן חדש לקבוצה, עוזר המאמן, דוד מרטן, ממשיך בהכנות למשחק מול בני יהודה. מי שצפוי להחמיץ את המשחק המדובר במוצ"ש הוא הקשר אפונסו טיירה, שנ פצע במשחק האחרון מול אשדוד וסובל משבר בכף ידו, שיגרום לו להיעדר בין שבועיים לחודש.

בתוך כך, כחלק ממדיניות המועדון המגלה אפס סובלנות לגילויי אלי מות וגזענות, המועדון הגיש תלו נה במשטרת ירושלים מחוז מוריה, נגד אוהד הקבוצה שזרק כוס במשחק נגד אשדוד. האוהד זוהה בזכות מע רכת הצילום שהכניס הבעלים משה חוגג. מלבד התלונה, בבית"ר יגישו נגד האוהד תביעה אזרחית, וכן יש ללו ממנו את הכניסה למשחקי הקבו צה. הקבוצה נקנסה בגין זריקת הכוס על ידי בית הדין של ההתאחדות בסך 3,500 שקלים.

קלינגר - המנג'ר החדש?

אחרי יום ארוך של פגישות עם הב עלים יואב כץ, עשוי מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר להתפטר מתפקידו. כץ שמע מקלינגר כי הוא איבד את הביטחון בקבוצה. הבעלים, שמודע לעניין במאמן מצד בית"ר ירושלים, לא אהב את הדברים, אך הציע לקלינ גר את תפקיד המנג'ר כשימונה תחתיו מאמן. המאמן מצידו ניסה להסביר את הצד שלו ורוצה לסיים את ההתקשרות ברוח טובה כדי לא לשרוף את קשריו הטובים עם כץ. לנוכח העובדה שה שיחות לא הסתיימו בהבנות, הברירה שנותרה לקלינגר היא להתפטר מת פקידו אם ירצה לעבוד במקום אחר.

 ??  ??
 ??  ?? קלינגר. מדבר אל לבו של יואב כץ
קלינגר. מדבר אל לבו של יואב כץ
 ??  ?? לוי. אחד משני המועמדים המובילים
לוי. אחד משני המועמדים המובילים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel