Israel Hayom

מצביעים ברגליים

פרד רוטן יישאר מאמן מכבי חיפה, לפחות עד למשחק מול הפועל ת"א האוהדים זועמים ויחרימו את המשחק המאמן זוכה לגיבוי מהמנהל הטכני, מו אלאך עד הפיצוץ הבא

- ליאב נחמני

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן ממשיך כרגע בתפקידו, ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הוא יהיה זה שינהל את המשחק מול הפועל ת"א ביום ראשון. נשיא המועדון יעקב שחר שוחח עם המנהל הטכני מו אלאך, ונכון לרגע זה דעתו של ההול נדי היא שרוטן יכול להוציא את הק בוצה מהמצב שאליו נקלעה.

בעקבות ההחלטה, ארגון "הקופים הירוקים", הגדול באוהדי מכבי חיפה, הודיע כי יחרים את משחק הקבוצה ביום ראשון מול הפועל ת"א באצט דיון המושבה. כמו כן, הודיעו האוהדים כי יגיעו ביום המשחק להפגנה מול משרדיו של שחר. "אנחנו רואים בה תנהלות של ראשי המועדון והצוות המקצועי זלזול בקהל האוהדים בר מות החמורות ביותר", נכתב בהודעה שפורסמה ברשתות החברתיות, "בע קבות מצב הקבוצה ואי פיטורי המא מן, אנחנו קוראים לאוהדים להחרים את המשחק נגד הפועל ת"א". לסיכום שלחו האוהדים מסר ברור: "גם אחרי המשחק פעולות המחאה יימשכו, עד אשר יהיה שינוי אמיתי בצוות המק צועי. חשוב לנו להדגיש שהמחאה היא לא נגד השחקנים, שנותנים מעצמם משחק אחרי משחק. הטענות שלנו הן לראשי המועדון ואלו המנהלים אותו מבחינה מקצועית".

בנושא אחר, המגן סאן מנחם הור חק משני משחקים בעקבות הכרטיס האדום שספג מול מכבי נתניה במש חק האחרון. חוץ ממנחם, חיפה תחסר במפגש מול הפועל ת"א גם את הבלם אטיין ריינן, שהורחק אף הוא.

הפועל ב"ש. אלופת המדינה תגיע בשבת למשחק מול מכבי נתניה בסגל מלא. שלושה שחקנים יחזרו לסגל של המאמן ברק בכר: הקשר ג'ון אוגו, שזכה למנוחה בשבוע שעבר, ישוב להרכב במקומו של ז'וליאן סטו. גם הבלם שיר צדק ששב ממחלה והחלוץ בן שהר שהחלים מפציעה בשריר הירך האחורי יעמדו לרשותו של המאמן. בכל הנוגע לאוגו, בב"ש ימשיכו את המשא ומתן עימו במטרה לחתום על חוזה חדש לפני חודש ינואר, אז יהיה הניגרי חופשי לדבר עם קבוצות אח רות. "ג'ון רוצה להישאר", אמר עליו המאמן ברק בכר. "הוא מנהיג אמיתי. יש רצון מצד שני הצדדים להמשיך את ההתקשרות. דווקא אחרי העזיבה של טוני וואקמה אוגו התחבר יותר לחדר ההלבשה".

 ??  ?? אוהדי מכבי חיפה. "זלזול ברמות החמורות ביותר"
אוהדי מכבי חיפה. "זלזול ברמות החמורות ביותר"
 ??  ?? רוטן. עוד צ'אנס מול האדומים
רוטן. עוד צ'אנס מול האדומים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel