Israel Hayom

"ליברמן ודרעי חסרי מעצורים בשירות ליאון"

אלקין עולה להתקפה: "חושש ששר הביטחון פגע בעבודת הממשלה רק כדי להזיק לי במרוץ לעיריית ירושלים" ●

- יהודה שלזינגר

הקרב על ראשות עיריית ירו שלים מתחמם. השר זאב אל קין יוצא למתקפה על השרים אבי גדור ליברמן ואריה דרעי שלטענתו עומדים מאחורי יריבו משה ליאון.

אלקין אמר ל"ישראל היום" כי "יש לי חשש כבד מאוד שליברמן פוגע בעבודה הממשלתית ובפרויקטים בעלי חשיבות לאומית רק כדי לפ גוע בי פוליטית במרוץ לראשות העיר ולסייע למשה ליאון, שאותו הוא מריץ יחד עם חברו הטוב אריה דרעי". לדבריו, "ליברמן ודרעי פו עלים באופן חסר מעצורים כדי למ נות את ליאון לתפקיד ראש העיר. זה נוגע לפרויקטים בתחום איכות הסביבה, לאתר ההנצחה בגבעת הת חמושת ולעסקת 'חוק הגיוס תמורת ירושלים' שנחשפה". אלקין הדגיש כי "אם זה המצב כעת, אני חושש מאוד מה יקרה אם אכן ליאון ייבחר לתפקיד. מדרעי ומליברמן ישלטו בכי כר ספרא ויפעלו לקדם אינטרסים זרים על חש בון תושבי ירושלים". עוד אומר אלקין כי "כל הסקרים קובעים שיהיה סי בוב שני, אם ברקוביץ יעלה אליו מול ליאון, ליאון ינצח ולכן הדרך היחידה למנוע מליאון, ליברמן ודרעי לנצח היא להצביע

אלקין: "אני חושש מאוד ממה שיקרה אם אכן ליאון ייבחר לתפקיד. דרעי וליברמן ישלטו בכיכר ספרא ויפעלו לקדם אינטרסים זרים על חשבון תושבי ירושלים"

לי בבחירות כי אני המועמד היחיד שמנצח אותו ולכן הם נלחמים בי".

גורמים בכירים במשרד לירושלים ולמורשת מסבירים כי "במשך 15 שנה משרד הביטחון תקצב את גבעת התחמושת.בשנה שעברה המקום הוכר כתאגיד ממשלתי כדי לסייע למקום מבחינה כלכלית".

הקרב על גבעת התחמושת

לדבריהם, "באופן עקרוני זה שחרר את משרד הביטחון מחובתו לתקצב את גבעת התחמושת כפי שהוא מת קצב אתרי הנצחה אחרים. אולם יש סיכום בין משרד ירושלים למשרד הביטחון שאף על פי כן שני המשר דים יתקצבו את המקום כדי לסייע לו כלכלית בשל חשיבותו של המקום. מתחילת השנה נאמר שהתקציב יגיע אולם בסביבות חודש אוקטובר נשלח מכתב הקובע כי משרד הביטחון לא יעביר את התקציב".

עוד הוסיפו הקורמים כי"אם ההחלטה לא תשתנה האתר ייאלץ להיסגר תוך פחות מחודש"

מלשכתו של השר אריה דרעי נמסר כי "אין אדם נתפס בשעת צערו. זאב אלקין הוא שר טוב ותורם לישיבות הקבינט. בשבוע הבא הוא יחזור, בעזרת השם, במשרה מלאה לתפקידיו כשר".

מישראל ביתנו נמסר בתגובה כי "זאב אלקין נכשל כישלון חרוץ כשר לענייני ירושלים, כשר להגנת הסבי בה וכעת כמועמד כושל לעיריית ירו שלים. מדובר בלוזר קלאסי שלא עומד בלחץ ומאשים את כל העולם בהת רסקותו הפוליטית, חוץ מאת עצמו".

 ??  ?? אלקין. האשמות קשות
אלקין. האשמות קשות
 ?? צילום: אורן בן חקון ?? ליברמן ודרעי
צילום: אורן בן חקון ליברמן ודרעי
 ??  ?? ליאון
ליאון
 ?? צילום: אורן בן חקון ??
צילום: אורן בן חקון
 ??  ??
 ?? צילום: אורן בן חקון ?? אלקין
צילום: אורן בן חקון אלקין
 ?? צילום: אורן בן חקון ?? גבעת התחמושת
צילום: אורן בן חקון גבעת התחמושת
 ?? צילום: אורן בן חקון ?? ליברמן
צילום: אורן בן חקון ליברמן
 ?? צילום: אורן בן חקון ?? דרעי
צילום: אורן בן חקון דרעי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel