Israel Hayom

15 שנות מאסר לאב שאנס את בתו בת ה 4 ושידר את המעשים

- גדי גולן, כתבנו בדרום

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר אתמול 15 שנות מאסר על תושב הדרום, בן ,39 שהורשע בביצוע עבירות מין חריגות בחומרתן בבתו, בעת שהיתה כבת ,4 במשך כעשרה חודשים.

האב צילם את בתו בת ה 4 ושידר את הסרטונים ב"סקייפ", תוך שהוא מבצע בה מעשי אונס ומעשים מגונים. קהל היעד שלו היה פדופילים ברחבי העולם, תמורת תשלום. הוא חויב לפצות את בתו ב 60 אלף שקלים.

על פי כתב האישום המתוקן שבו הודה הנאשם בהסדר טיעון, בשנים 2017-2016 הוא נהג להתכתב באמצ עות תוכנת ה"סקייפ" עם גולשים ברחבי העולם שהתעניינו בתכנים פדופיליים. במהלך השיחות נהג לציין כי הוא מבצע מעשים מגונים ומעשי סדום בבתו הק טינה, תוך תיאור גרפי ומפורט של מע שיו. בהמשך שידר הנאשם למשתמשים האחרים ובזמן אמת את הפגיעה שביצע בבתו בתמורה לפגיעתם בבנותיהם או בתמורה לסכומים כספיים ששולמו לו, וכל זאת לשם גירויו וסיפוקו המיני.

בחלק מן המקרים, על פי הזמ נה מראש מצד המשתמשים הנוספים, צילם הנאשם את בתו הקטינה תוך שהוא מבצע בה עבירות, כאשר היא עירו מה ומצולמת לצד הקדשה למשתמשים לצורך הוכחת אותנטיות התמונה. כדי לבצע את המעשים המתין הנאשם שבתו ואשתו יירדמו, וכך יוכל לבצע את זממו ללא הפרעות.

האב הורשע בעבירות מעשה סדום בנסיבות אינוס בתוך המשפחה, סחר בבני אדם, מעשה מגונה בנסיבות אינוס בתוך המשפחה, שידול למעשה מגונה בנסיבות אינוס, עשיית שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה בידי אחראי ופרסום תועבה ובו דמו תו של קטין בידי אחראי, וכן החזקת ופרסום תועבה.

ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדי נה נמסר בתגובה: "מדובר בתיק חמור וייחודי. הנאשם, בעודו נמצא בביתו וב חיק משפחתו, ביצע במשך עשרה חוד שים שורה של עבירות מין בבתו שגי לה פחות מארבע שנים. אז סחר הנאשם בחומרים שצילם עם פדופילים אחרים ברחבי העולם, והעביר להם את התמו נות והסרטונים שצילם תמורת תשלום ובתמורה לקבלת חומרים דומים שבהם הם פוגעים בילדותיהן הקטינות".

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel