Israel Hayom

"האבטחה הרמטית וכבדה"

נבחרת הג'ודו תפתח מחר את הגרנד סלאם באבו דאבי, עם שרת הספורט, מירי רגב, ביציע ● יו"ר האיגוד, משה פונטי: "שמחים לראות את דגל ישראל על המדים, יודעים שנראה אותו גם באולם"

- עדי רובינשטיין

נבחרת ישראל בג'ודו תעלה החל ממחר על המזרן באולם הג'ודו באבו דאבי לטורניר גרנד סלאם עם שתי תקוות עיקריות: מדליה אחת לפחות בתחרות ומינימום פדיחות מצד שרת הספורט מירי רגב, שהיתה אמורה לנחות לפנות בוקר במדינה כשהיא מצוידת בדגל מדינת ישראל ובהמון מצב רוח טוב, ומתכוונת להרים את היציע בעידוד לחבורה של אורן סמדג'ה ושני הרשקו באירוע שמסקרן כלי תקשורת רבים מהעולם.

גם בשירות הביטחון הכללי חוששים מפרובקציות של השרה שעלולות להרגיז את המארחים, שגם כך האירוח הישראלי נכפה עליהם על ידי מוריס ויזר, יו"ר איגוד הג'ודו הבינלאומי.

"מארחים אותנו כאן נפלא, ובגלל שזו לא הפעם הראשונה שלנו במדינה הזאת, אנחנו לא מופתעים שזה ככה", אמר ל"ישראל היום" יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי, "האבטחה סביבנו הרמטית וכבדה, אבל אנחנו מסתדרים ומאלתרים אימונים במקום שהוקצה לנו. אנחנו שמחים לראות את דגל ישראל על המדים, יודעים שנראה אותו גם באולם התחרויות ואנחנו מודים לכל מי שגרם לזה לקרות".

היום צפויה להיערך הגרלת התחרות של 11 הספורטאים הישראלים.

במוצאי השבת אמורה השרה רגב לחתום על אירוח גרנד פרי בישראל בשנת ,2020 שייערך באולם היכל שלמה בת"א, לאחר פגישה עם ויזר.

התעמלות: הדגל בקטאר

אליפות העולם בהתעמלות מכשירים נפתחה בדוחא, קטאר, עם מוקדמות תרגילי הגברים ועם דגלי ישראל מונפים אל על. חמישה מתעמלים השתתפו בתחרות, כולם פישלו בצורה מפתיעה חוץ מהתקווה האולימפית, ארטיום דולגופיאט, שנשאר היחיד עם סיכוי להעפיל לגמר בתרגיל הקרקע. דולגופיאט, סגן אלוף העולם וסגן אלוף אירופה בתרגיל הקרקע, מדורג במקום הרביעי עם ציון של .14.400 בתרגיל סוס הסמוכות השיג דולגופיאט ,11.741 במתח ,12.766 במקבילים 13.166 ובטבעות .11.966 המוקדמות יסתיימו היום, ורק לאחריהם יידע הישראלי אם העפיל לגמר.

כדורעף. אתמול במסגרת המחזור השלישי: הפועל מטה אשר/עכו - הפועל המעפיל .0:3

 ?? צילומים: איגוד הג'ודו ?? שני הרשקו (מימין) ונבחרת הנשים, אתמול באבו דאבי
צילומים: איגוד הג'ודו שני הרשקו (מימין) ונבחרת הנשים, אתמול באבו דאבי
 ??  ?? ויזר (מימין) ופונטי. בדרך לת"א
ויזר (מימין) ופונטי. בדרך לת"א
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel