Israel Hayom

הרגיש כמו בבית

יורוליג: מכבי ת"א רדפה אחרי אולימפיאקו­ס, אבל לקבוצה של דיוויד בלאט לא היו כוונות לתת לה לצאת עם ניצחון מהיכל השלום והאחווה ● זה נגמר בהפסד שלישי העונה, 88:80

-

אבי סגל

צריך לומר את האמת: בלי סקו טי ווילבקין, שחקנו לשעבר של דיוויד בלאט בדרושפקה, שנעדר מה משחק אתמול יחד עם ג'רמי פארגו הפצוע, למכבי ת"א לא היה יותר מדי סיכוי מול אולימפיאקו­ס.

מכבי לא ידעה לברוח מעמדת האנד רדוג הברורה אליה נקלעה ולא הצליחה לצמצם פערים בדרך לניצחון 80:88 של היוונים.

נבן ספאחיה פתח עם ג'ון דיברתו לומאו במקום ווילבקין ונתן שוב את המקום בחמישייה לג'וני אובריינט על חשבון קאלויארו. קנדריק ריי ערך הופ עת הבכורה אחרי שחזר מפציעה.

הרבע הראשון של מכבי היה טוב והיא גם הובילה בו .11:18 אובריינט פתח עם 7 נקודות, ההגנה עבדה טוב וגם השלשות 4) ב 44 אחוז( נכנסו. הבעיה היתה בעיקר מכיוונו של טא ריק בלאק, שנכנס רע למשחק עם שתי עבירות תוקף.

ברבע השני השתנה כיוון הרוח. ספאנוליס הוכיח שהוא עדיין כאן, אבל את העוצמה האמיתית הציגה ההגנה של אולימפיאקו­ס, שניצחה את הרבע 16:27 והובילה במחצית .37:45 הית רון גדל ל 15 בפתיחת המחצית הש ניה ,(39:54) אבל דיאנדרה קיין )בערב מצוין עם 22 נקודות( ודיברתולומ­או )טוב עם 12 נקודות( ידעו להוריד את הפיגור לשש בלבד, אבל אולימפיקוס גם בערב בינוני התעשתה מהר מאוד חזרה ל 60:75 וגמרה את המשחק.

בדרבי של איסטנבול נרשמה הפתעה כשאנאדולו אפס לא התרגשה מפיגור 12:26 בתום הרבע הראשון ו 38:50 במ חצית וניצחה את פנרבחצ‘ה .83:89 זה היה הפסד ראשון לקבוצה של אובר דוביץ'. בובואה 17 ומורמאן 15 הירבו לקלוע לאפס. ווסלי קלע 24 לפנר. באיירן מינכן הפתיעה את בסקוניה .71:77

שאר התוצאות: ארמאני מילאנו - חימקי מוסקבה ;80:81 ריאל מדריד - בודוצ'נוסט .55:89

ברצלונה, יריבתה הבאה של מכבי ת"א תתארח הערב (10:15) אצל דרוש פאקה. בארסה התחילה את העונה בשני הפסדים ובמחזור הקודם השיגה ניצחון ראשון על באיירן מינכן.

פנאתינייקו­ס תארח את ז'לגיריס קובנה. היוונים ניצחו עד כה רק בבית, ז'לגיריס חגגו רק בחוץ. במשחק נוסף גראן קאנאריה תארח את צסק"א מו סקבה, שתגיע פייבוריטית לשמור על מאזן מושלם ביורוליג.

 ??  ?? קיין מפריע לפרינטזיס. בשבוע הבא מכבי בברצלונה
קיין מפריע לפרינטזיס. בשבוע הבא מכבי בברצלונה
 ??  ?? בלאט. לא עשה חשבון לאקסית המיתולוגית
בלאט. לא עשה חשבון לאקסית המיתולוגית
 ?? צילום: אי.פי.איי ?? ספאחיה. מכת פציעות
צילום: אי.פי.איי ספאחיה. מכת פציעות

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel