Israel Hayom

הצטיידות לפני החורף

- מכבי ת"א בעקבות סלואן ובראון יעקב מאיר ואבי סגל

במכבי

ת"א מודאגים ממכת הפציעות שפקדה את הקבוצה בשבועות האחרונים ונמצאים עמוק בשוק השחקנים. העדיפות היא לצרף לפחות אחד מנוסה שיוכל להשתלב במהירות ברוטציה.

כפי שפורסם לראשונה באתר "ישראל היום", דונלד סלואן ובובי בראון נמצאים ברשימת המועמדים של הצוות המקצועי, והעדיפות היא לסלואן. מעבר לשניים, על השולחן נמצאים כמה שמות נוספים.

רשימת הצרות של מכבי ארוכה. ג'רמי פארגו סובל מכאבים בגבו כבר יותר משלושה שבועות ונצט ווה על ידי רופאי המועדון למנוחה מוחלטת. בימים האחרונים הוא יצא לטיפולים מיוחדים בארה"ב, וכ שישוב בעוד כמה שבועות צפויה להתקיים הערכה מחודשת בנוגע למצבו ולכשירותו.

סקוטי ווילבקין קיבל מכה חזקה באצבעו באחד האימונים בתחילת השבוע, ולמרות הערכות אופטימיות, כעת לא ברור כמה דקות יקבל במשחקים הקרובים. גם קנדריק ריי, שמחלים מפציעה בברך, זקוק עדיין לזמן ולדקות על הפרקט כדי להיכנס לעניינים.

ירושלים מגיעה לגלבוע

המחזור הרביעי ייפתח היום בצהריים, כשהפתעת העונה, הפו על ב"ש, תארח בקונכיה את הפועל חולון המשתפרת. זה יהיה משחק בין שתי הקבוצות שקולעות לש לוש הכי טוב בליגה.

בשבת תארח הפועל גלבוע/ גליל את הפועל ירושלים. הק בוצה מהבירה תנסה להתאושש מההפסד לאנטוורפן ולשמור על מאזן מושלם בליגה למרות חסרונו של ג'ייקובן בראון, שמתח את המ פשעה ולא צפוי לשחק מול האק סית. מנגד, הצפוניים התגברו על סימני השאלה סביב הזרים והם כבר עם שני ניצחונות רצופים, אחרי ההפסד הטראומטי בב"ש במחזור הפתיחה.

עירוני נהריה המגמגמת תארח במוצ"ש את עירוני נס ציונה ות נסה לקטוע את רצף שני ההפס דים שלה.

 ??  ?? בובי בראון. מספיק מנוסה כדי להשתלב באופן מהיר
בובי בראון. מספיק מנוסה כדי להשתלב באופן מהיר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel