Israel Hayom

הצגה לי יש

בחג הזה תקציב ההצגות שלכם עשוי להספיק לשמונה ימים גם בלי נס הסוד: לשאול חברים מהו כרטיס המועדון שברשותם - ולנצל יחד את המבצעים ההנחות עשויות להגיע למאות ש' גונבים את ההצגה

- היאלי יעקבי הנדלסמן

הורים רבים עורכים בימים אלה הש וואות מחירי כרטיסים מקיפות למו פעי חנוכה. מי שיכין את שיעורי הבית היטב יוכל לחסוך עשרות אחו זים במחירי הכרטיסים, שיכולים להגיע למאות שקלים למשפחה, לא כולל המזון והחניה.

אפשרויות החיסכון הן מגוונות. אפשר למצוא כיום הנחות באמצעות ועדי עובדים, מועדוני צרכנות, כרטיסי אשראי ואף בעזרת מבצעים ברשתות המזון. מכיוון שכל אפשרות מציעה הטבות אחרות, מומלץ לשאול מכרים מהו המ חיר האטרקטיבי ביותר שבו הם יכולים לקנות כרטיס למופע המבוקש.

מנתוני חברת ועדים, המרכזת את המידע על הפעילות הכלכלית של ועדי העובדים, עולה כי מחירי הכרטיסים בקופות יעמדו השנה בממוצע על 139 שקלים למופעים הגדולים ועל 70-20 שקלים למופעים הקטנים. מדובר בירידה של 10% לעומת המחירים בחנוכה אשתקד.

עודפי כרטיסים בקופות

לפי הערכת החברה, צפויים להימכר השנה יותר מ 850 אלף כרטיסים. מדובר ב 50 אלף כרטיסים יותר מבחנוכה אשתקד, בהיקף פעי לות הנאמד ביותר מ 110 מיליון שקלים, וח לקם של ועדי העובדים יעמוד השנה על 70% מהיקף השוק. "את הכרטיסים במחירים המופח תים יהיה אפשר לרכוש גם השנה בוועדי העוב דים", הבהיר יעקב אלוש, מנכ"ל חברת ועדים. הוא הוסיף כי "ועדי העובדים מקבלים הנחות על מחיר הכרטיס וגם לא משלמים עמלה על מחיר הכרטיסים".

מפתח לאיתור כרטיסים במחירים טובים, ללא חברות בוועד כזה או אחר, נמצא בקופות, שבהן, לרוב, אפשר לקנות עודפי כרטיסים שלא נמכרו באמצ עות ועדי העובדים. ואולם, אליה וקוץ בה, שהרי מדובר במקומות ישיבה וב מועדים נוחים פחות.

יתרון נוסף בוועדי העובדים הוא המופעים הסגורים. השנה חל גידול של לא פחות מ 20% במספר המופעים הללו, שאותם ועד העובדים רוכש או מסבסד באופן משמעותי.

"באירועים אלה מוענקים לילדים מתנות וכי בוד, והם יכולים להצטלם עם כוכבי הילדים", הסביר אלוש. מחירי ההצגות בוועדי העוב דים מגוונים. לפי ועדים, מחיר המופע "הקוסם מארץ עוץ" באמצעות ועדי העובדים עומד על 60-30 שקלים, מחיר המופע "שובם של המכבים" שקלים. 70-50 שקלים, ואילו מחיר המופע "אנני" - 60-35

רמי לוי מציג: כרטיס ב 19.90 ש'

בתוך כך, גם השנה יציע רמי לוי מופע במחיר אטרקטיבי של 19.9 שקלים, ללא התניית רכי שה. במופע "עולם האגדות" יככבו, בין השאר, קובי פרץ, מיקי, קופיקו ורוי בוי. החברה מציעה 100 אלף כרטיסים ל 154 הצגות שיתקיימו בתל אביב, בירושלים ובחיפה.

יפית אטיאס, בתו של רמי לוי, שמכהנת כסמנכ"לית השיווק של הרשת ואף משתתפת במופע, סיפרה כי "נמכרו 70 אלף כרטיסים, וזאת רק מכיוון שהיתה לנו בעיה באתר שנ משכה כשבועיים. בדרך כלל הכרטיסים אזלו בתוך יומיים, וכך יהיה גם מעתה". כיצד אתם מצליחים להציע כרטיס למופע במחיר אטרקטיבי כל כך?

"מדובר בתקציב שיש לנו עבור הקהילה מדי שנה", אמרה אטיאס והוסיפה שהיא "יכולה לה עיד שאנשים מעריכים את זה בטווח הארוך. הם מודים לי לא רק בחנוכה, אלא במהלך השנה".

אחת מהמתחרות המרכזיות של רמי לוי, חצי חינם, נותנת חסות למופע "הקוסם מארץ עוץ", בכיכובם של רינת גבאי, נסרין קדרי, הזמר אדם, איתי תורג'מן ואיציק כהן. הרשת מציעה כרטיס ב 49 שקלים במקום ב 129 שקלים בקנייה ביותר מ 200 שקלים. בד בבד, בעלי כרטיסי האשראי לאומי קארד או ישראכרט יכולים לרכוש שני כרטיסים למופע ב 129 שקלים.

הנחות לקוני המותג הפרטי

רשת המזון הגדולה בישראל, שופרסל, מצי עה לחברי המועדון הקונים ב 50 שקלים ויותר ממוצרי המותג הפרטי, כרטיס ל"פסטיגל" ב 69 שקלים במקום ב 172 שקלים. כשמדובר במשפ חות, שצורכות כמובן יותר מכרטיס אחד, מדובר בחיסכון בלתי מבוטל. נתוני מועדון הצרכנות של עובדי הרשויות המקומיות, שלך, מחזק זאת. מניתוח הרגלי הצרי כה של 130 אלף חברי שלך עולה כי 80% מחברי המועדון רוכשים בין שלושה לארבעה כרטיסים למופע המועדף על הילדים שלהם, בסכום מצ טבר של 336 שקלים. הילה קניסטר בר דוד, מנהלת מועדון שלך, הכריזה כי האירוע המוביל של חנוכה הוא ה"פסטיגל", "שמהווה יותר מ 50% מנפח המ כירות. ה"פסטיגל" הקלאסי היה מכוון לגילי ,14-7 אך אנו מזהים שינוי, שהחל אשתקד, אז התחילו להופיע ב"פסטיגל" כוכבים הפונים לס קטור אוכלוסייה רחב יותר". מועדון הצרכנות של עובדי חברות ההיי טק, היי טק זון, המונה רבע מיליון חברים, מסבסד מגוון מופעים, כשהמגבלה היא ארבעה כרטיסים לאדם. המקומות בכל המופעים, למעט "אנני" ו"עמי ותמי", הם באולם. "אנו עדים להתפתחות מעניינת במופ עי חנוכה", סיפרה ספי פלס, סמנכ"לית השיווק במועדון הצרכנות היי טק זון. לדבריה, "יש תחרות גדולה מאוד על כיסו של הצרכן בקרב המפיקים. כדי להביא תוכן שמשתפר משנה לשנה, כדי שיידמה ככל האפשר לברודוויי, הם מגייסים יותר טאלנטים ומספקים חוויית במה שרמתה עולה מדי שנה, דבר שמייקר את הכרטיסים".

המופע הוותיק ביותר, ה"פסטיגל", שמתחדש בכל שנה, הוא גם המבוקש ביותר. בשנתו ה 38 מוצג "פסטיגל פריסטייל, מה שתבחרו להיות", ועם משתתפיו נמנים עידן רייכל, משה פרץ, נועה קירל, אליאנה תדהר, יונתן מרגי, ניב סו לטן ועפר שכטר. מחיר מלא לכרטיס למופע עומד על 172 שקלים.

חברי מועדון בשבילך יכולים לרכוש כרטיס ל"פסטיגל" ב 75 שקלים, היי טק זון ב 68 שק לים, שלך ובהצדעה ב 49 שקלים, חבר החל מ 27 שקלים, ואילו לקוחות כרטיס האשראי של מוע דון בשבילך יכולים לרכוש כרטיס ב 29 שקלים ביציע וכרטיס רגיל ב 55 שקלים.

חג ה"פואגו"

במופע "פופ אפ", שיתקיים בהיכל מנורה מב טחים בתל אביב, יופיעו עומר אדם, נינט טייב, שלישיית מה קשור, עידן עמדי, מארינה מק סימיליאן, נדב גדג׳ והזמרת הקפריסאית אלני פוריירה, על במת 360 מעלות.

המחירים המלאים לכרטיסים ל"פופ אפ" נעים בין 69 ל 219 שקלים, ולקוחות לאומי קארד יכו לים לקבל הנחה של 60 שקלים תמורת פינוק. כמו כן, לקוחות הנוסע המתמיד יכולים לרכוש כרטיס ליציע תמורת 65 נקודות, וכן כרטיס לאולם ב 99 שקלים או כרטיס לאזור ה VIP ב 135 שקלים - תמורת 45 נקודות. מחיר כרטיס לחברי היי טק זון עומד על 58 שקלים, לקרנות השוטרים החל מ 75 שקלים, ולשלך על 49 שקלים.

ההפקה המקורית בברודוויי של הצגת הקאלט "אנני" עלתה ב ,1977 וב ,2018 בעיבוד הישראלי שלה, יככבו טלי אורן, אבי קושניר וחני נחמיאס.

מחיר מלא לכרטיס למופע עומד על 199 שק לים באולם ועל 119 שקלים ביציע. בנק המזרחי מציע למחזיקי "הכרטיס", מועדון הלקוחות של הבנק, כרטיס ב 69 שקלים, לאומי קארד ויש ראכרט מציעות מבצע ,1+1 ויזה כאל מציעה כרטיס החל ב 89 שקלים ואמריקן אקספרס החל ב 49 שקלים.

מחיר מלא לכרטיס למופע "עמי ותמי", בכי כובם של מיכל הקטנה, חנה לסלאו וטל מוסרי,

עומד על 149 שקלים. כרטיסי האשראי לאומי קארד וישראכרט מציעים ל"עמי ותמי" מבצע ,1+11 היירטק זון מציע כרטיס בר85 שקלים, קרר נות השוטרים בר95 שקלים, ביחד בשבילך החל בר94 שקלים ושלך בר53 שקלים.

המופע של מיומנה נקרא השנה "קרקס מיומנה" והוא מוצע בשיתוף קרקס ריאקשן. מחיר מלא לכרטיס למופע עומד על 149 שקלים, ובאמצר עות ויזה כאל ודיינרס אפשר לרכוש כרטיס בר57 שקלים. כמו כן, באמריקן אקספרס אפשר לקנות כרטיס בר94 שקלים תמורת נקודות, לאומי קארד מציע כרטיס בר48 שקלים, ישראכרט 1+11רב וקר רנות השוטרים בר46 שקלים.

"פסטי־סליים"

לראשונה בארץ יתקיים המופע "פסטירסליים", פסטיבל שמתמקד בטרנד הסליים. מחיר מלא לכרטיס למופע עומד על 129 שקלים, אך אפשר לרכוש כרטיסים 1+11רב באמצעות ויזה, ישראכר רט ואמריקן אקספרס. לחברי מועדון היירטק זון המחיר הוא 64 שקלים, מועדון בהצדעה מציע כרטיס החל בר97 שקלים, ביחד בשבילך החל בר94 שקלים ומועדון שלך בר94 שקלים.

להקת הבלט הישראלי יוצאת במופע "מפצח האגוזים". מחיר מלא לכרטיס למופע עומד על 169 שקלים, ואילו חברי מועדון חבר יוכלו לקר נות כרטיס החל בר04 שקלים.

במופע "קסם של משחק" יככבו יובל המבור לבל, אורנה ומשה דץ, הדוד חיים ומני ממטרה, וויזה כאל מציעה אליו שני כרטיסים בר041 שקלים. כרטיס לחברי היירטק זון עומד על 64 שקלים, מועדון קרנות השוטרים מציע כרטיס בר06 שקלים, מועדון מכבי שפע בר93 שקלים, חבר בר46 שקלים, וכרטיס דרך מועדון שלך יעלה 45 שקלים.

מחיר כרטיס למופע "שובם של המכבים", בכיכובם של חן אמסלם, עוז זהבי, אגם בוחבוט, רוני דלומי ומייקל לואיס, יעמוד על 149 שקר לים. כאן יש הבדלים בין הצעותיהן של חברות כרטיסי האשראי: לאומי קארד מציעה כרטיסים ,1+11רב ישראכרט מציעה שני כרטיסים בר931 שקלים, ואילו ויזה כאל בר95 שקלים. מועדוני הצרכנות לא נותרו מאחור.

היירטק זון מציע כרטיס בר24 שקלים, קרנות השוטרים בר94 שקלים, בהצדעה וביחד בשביר לך החל בר94 שקלים, וכרטיס דרך שלך יעלה 45 שקלים.

מחיר כרטיס למופע "בעקבות הלב", המיועד למגזרים הדתי והחרדי, שבו יופיעו שולי רנד, ישי לפידות ומאיר סויסה, יעמוד על 129 שקר לים, בזמן שמועדון קרנות השוטרים מציע כרר טיס בר54 שקלים.

לאור כל המחירים והמופעים, אין ספק שמר לאכת הבחירה היא קשה, אבל בחינת כלל האפר שרויות תקל אותה. השיר "חנוכה חנוכה, חג יפה כל כך" כבר קיבל מזמן "טוויסט" יקר, אבל סופו של חג במחשבה תחילה. חג חנוכה שמח!

 ?? צילום: אילן בשור ?? כוכבי המחזמר "עמי ותמי"
צילום: אילן בשור כוכבי המחזמר "עמי ותמי"
 ?? צילום: רונן אקרמן ?? עולם האגדות
צילום: רונן אקרמן עולם האגדות
 ??  ??
 ??  ?? "הקוסם מארץ עוץ"
"הקוסם מארץ עוץ"
 ?? צילום: אור דנון ?? המחזמר "אנני"
צילום: אור דנון המחזמר "אנני"
 ??  ?? להקת פורמולה
להקת פורמולה
 ??  ?? "בעקבות הלב"
"בעקבות הלב"
 ??  ?? "שובם של המכבים"
"שובם של המכבים"
 ?? צילום: רן בירן ?? קרקס מיומנה לילדים
צילום: רן בירן קרקס מיומנה לילדים
 ?? צילום: פיני סילוק ?? ה"פסטיגל"
צילום: פיני סילוק ה"פסטיגל"
 ??  ?? "מפצח האגוזים",, הבלט הישראלי
"מפצח האגוזים",, הבלט הישראלי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel