Israel Hayom

הלוא לכל שירייך אני כינור

שלשום הודיעה בית"ר ירושלים כי לא תפנה למאמן תחת חוזה ● אתמול, לטענתו בלי קשר לדברים, התפטר ניר קלינגר מהפועל חיפה ● עמיר תורג'מן צפוי להחליפו בכרמל

- ליאב נחמני

הפועל חיפה מחפשת מאמן חדש אחרי התפטרותו של ניר קלינ גר. הבעלים יואב כץ נפגש עם עמיר תורג'מן, שהפך למועמד הבכיר לקבל את התפקיד אחרי שמרקו בלבול הודיע להתאחדות לכדורגל שהוא ממשיך בתפקידו כמאמן הנבחרת הצעירה.

ההערכה היא שתורג'מן ימונה בסופו של דבר, וכץ מוכן להחתימו עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. אם החוזה עם תורג'מן לא ייחתם בסוף הש בוע, מי שיעמוד על הקווים ביום ראשון במשחק הליגה מול מכבי ת"א יהיה עוזר המאמן מאיר בן מרגי.

קלינגר עצמו שבר שתיקה ודיבר על הימים האחרונים שהיו סוערים: "אני לא מכיר הרבה מאמנים שהיו לוקחים אח ריות על מצב הקבוצה. זו פתיחה רעה מאוד בסטנדרטים שלי. הייתי בעבר במ סיבות עיתונאים נעימות יותר ונעימות פחות, אני נינג'ה בדברים האלה, לא פוחד משום דבר ומודע לכל".

על השאלה אם יחתום בבית"ר ירו שלים, השיב המאמן: "אני לא מתכוון לענות על שאלות לגבי העתיד. שמעתי מה כתבו ואמרו בימים האחרונים. תמיד הייתי כן וישר עם עצמי, וכך גם הפעם". למרות הטענות של קלינגר, פגישה בינו לבין ראשי בית"ר צפויה לאחר המשחק של הקבוצה מהבירה מול בני יהודה.

כץ, מצידו, כועס על ההתנהלות של קלינגר וגם על בית"ר, שלדבריו לא תמימה בעניין. "עשו הכל כדי לפגוע בהפועל חיפה", אמר הבעלים של הק בוצה מהכרמל.

"אין יותר נקודות לאבד"

אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, תצא בשבת הפועל ב"ש למשחק חוץ מול מכבי נתניה. המאמן ברק בכר עבר על המשחק האחרון של נתניה, שבו ניצחה את מכבי חיפה, והבהיר לשחקניו: "נתניה קבוצה טובה ומ סוכנת, נהיה חייבים לשחק את המ שחק שלנו".

בבירת הנגב הבהירו: "אין לנו מקום לאבד יותר נקודות אחרי פתיחת העו נה הרעה שלנו". מבחינה מקצועית, בכר יפתח מחר עם ג'ון אוגו במקו מו של ז'וליאן סטו. שיר צדק ישוב לסגל אחרי מחלה, ובן שהר יחזור גם הוא מפציעה. לגבי החלוץ יש התל בטות אם להכלילו בהרכב, והחלטה סופית תתקבל רק לאחר האימון המ סכם היום.

לאומית. אתמול נפתח המחזור הע שירי בניצחון 0:1 של הפועל קטמון על הפועל ר"ג. היום ,15:00) שעה אחידה(: בני לוד - "ניר" רמה"ש, הפו על כפ"ס - בית"ר ת"א/רמלה, הפועל מרמורק - הפועל אשקלון, הפועל עכו - הפועל ראשל"צ, הפועל עפולה - הפועל אכסאל, אחי נצרת - הפועל פ"ת, סקציה נס ציונה - נצרת עילית.

 ?? צילום: יוסי שקל ?? קלינגר. "לא מכיר הרבה מאמנים שהיו לוקחים אחריות"
צילום: יוסי שקל קלינגר. "לא מכיר הרבה מאמנים שהיו לוקחים אחריות"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel