Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

ראשון - 28.10.2018

גדי

לאחר ויכוח, כשהבית חוזר למצבו הנורמלי, יש לכם הזדמנות מצוינת להראות לבני הזוג שלכם עד כמה אתם אוהבים ומעריכים את ההשקעה שניתנה בימים האחרונים בלי חשבון.

דלי

למרות גילויי החריצות וההתלהבות, נראה כאילו כל יוזמה חדשה שלכם נתקלת בקיר גבוה. הדברים לא הולכים בקצב או בכיוון הרצויים, אך יש בכך מעין הודאה שאינכם בשלים לעשות את מה שהבטחתם לעצמכם.

דגים

אתם מקבלים את ההתרחשויות במציאות היומיומית שלכם בתחושה של שלווה ופיוס. התרחקו מפירושים מיסטיים ופטאליסטיי­ם, שאתם נוטים להיגרר אליהם לעיתים כשיש לכם הרגשה שאינכם יודעים מה לעשות.

טלה

אתם זקוקים למרחב ולחופש פעולה, אך מרגישים שיש מי שמנסה להגביל אתכם. היום מצב הרוח שלכם רומנטי, ואתם כמהים לצאת ולפגוש אנשים. אתם נכספים לריגושים, אך אל תמהרו להיגרר.

שור

אתם חשים אהובים ומחוזרים ורמת האנרגיה שלכם גבוהה. כשאתם מצליחים להתחבר למקור הלא שיפוטי שבתוככם, אתם מגלים ים של טוב לב ונתינה. הכי מתאים לכם לבלות בבית בשקט באווירה רומנטית.

תאומים

יום מוצלח לפעילות שדורשת עבודה עם האינטלקט. יש צורך לעשות כמה שינויים כדי להיות בסיטואציה שמאפשרת לכם ליהנות ממרחב פרטי. על מגבלות טכניות שניצבות בפניכם אפשר להתגבר בקלות.

סרטן

הרקיע משגר אנרגיות מתסיסות אל גזרת מזל סרטן. משעות הבוקר נראה כי אתם עצבניים וגורמים לאחרים סביבכם להרגיש אשמה. החששות שלכם עומדים בסתירה לרצונכם לקבוע מה הכי נכון לעשות.

אריה

אנרגיה קוסמית מעוררת אתכם לנקוט פעולות שבעבר הסתייגתם מהן. התבודדות ותגובה תוקפנית כלפי הקרובים לכם מבטאות את רצונכם למרוד במוסכמות. הפתרון אינו קל כל כך, ובוודאי אינו נמצא בכיוון זה.

בתולה

תחילת שבוע נהדרת. גם אם אתם בחופשה, אתם מוזמנים לצאת מהבית בשעות הבוקר. פשוט להיכנס למכונית וללחוץ על דוושת הדלק. גם ההצעות הכי טובות שיגיעו מכמה חברים, לא יצליחו לפתות אתכם.

מאזניים

מענה חיובי בתחום שמעסיק אתכם מתקבל בדואר ומשמח אתכם. הקדישו מאמצים למשימה שאתם מגדירים כהגשמת חלום. עיבוד והבנה של תהליכים נפשיים פנימיים יעזרו לכם לשחרר משקעי עבר.

עקרב

נראה שפרשה רומנטית הותירה אתכם בתחושת חוסר שליטה. אתם מחפשים דרך לשנות דברים ולגייס את העוצמה הפנימית. ההצלחה נמצאת מעבר לפינה, הרבה יותר קרוב ממה שאתם חושבים.

קשת

אנרגיה טובה מבקרת בגזרת מזל קשת, אך אנרגיות מוטרפות מוציאות אתכם מפוקוס. עם זאת, אתם נהנים מיום פורה בעבודה וגם בבית. אל תיקחו שום דבר ואף אחד כמובן מאליו.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel