Israel Hayom

הצהרת כוונות

יום הפתיחה בגרנד סלאם באבו דאבי האיר פנים לישראלים: גילי כהן, תמנע נלסון לוי וברוך שמאילוב זכו במדליות ארד ● היום: שגיא מוקי וטוהר בוטבול ינסו לעלות מדרגה אחת גבוה יותר

- עדי רובינשטיין

לאחר החגיגות והפוליטיקה, הגיעו סוף סוף הישראלים למזרן הג'ודו בגרנד סלאם באבו דאבי והיום הראשון ננעל בצורה טובה מאוד עבור המשלחת היש ראלית - שלוש מדליות ארד.

גילי כהן )עד 52 ק"ג( זכתה בארד אחרי ניצחון בניקוד זהב על ז'והנה ראמוס מפורטוגל, שספגה שלוש אזהרות שסיימו עבורה את הקרב.

מאוחר יותר ברוך שמאילוב ניצח את יקוב שאמיאלוב הרוסי )עד 66 ק"ג(, גם כן בניקוד זהב, ותמנע נל סון לוי ניצחה את ליאן צ'אן לינג מטייוואן )עד 57 ק"ג(.

שרת הספורט מירי רגב נכנ סה לאולם בשעות אחר הצהריים והתנהגה בנימוס לצידו של מריוס ויזר, יושב ראש איגוד הג'ודו העו למי, כשלצידה גם נציגים ערבים מהוועדה המארגנת.

הקהל המועט שנכח ביציעים במהלך קרבות הגמר של היום הרא שון באבו דאבי לא התרגש מהנוכ חות הישראלית וקיבל את הניצחו נות באדישות מרבית, גם כאשר רגב העניקה את המדליה לכהן.

גפן פרימו )עד 52 ק"ג(, שהעפי לה אוטומטית לסיבוב השני, נעצ רה בקרב על הארד מול הבריטית, צ'לסי גילס, שניצחה בווזארי כמה שניות לפני הסיום.

שירה ראשוני )עד 48 ק"ג( הוד חה בקרב הראשון בניקוד הזהב מול מארוסה סטנגר מסלובניה. נועה מי נצקר )עד 48 ק"ג( הפסידה גם היא בקרב הראשון בניקוד זהב מול ירי בה פורטוגלית.

היום יעלה למזרן טוהר בוט בול )עד 73 ק"ג(, שיפגוש בסיבוב הראשון יריב מונגולי. אחריו יעלה שגיא מוקי )עד 81 ק"ג(, שיחכה בסיבוב השני ליריבו שיגיע מיוון או ממונגוליה.

כדוריד. נבחרת ישראל תעלה היום למשחק באולם היכל שלמה בת"א מול פולין ,(19:30) ותקווה להפסד מכובד ולא לתבוסה כמו במשחק הקודם מול גרמניה.

פרשת השוער דן טפר המשיכה להסעיר את הנבחרת, לנוכח העו בדה שהשוער נופה גם מהמשחק הזה, למרות שהוא נמצא במצב גו פני מצוין, במה שמצטייר כביקורת של האיגוד על התנהגותו.

 ?? צילום: אי.פי.אי ?? גילי כהן )מימין( עם מדליית הארד. ניצחה בניקוד הזהב יריבה מפורטוגל
צילום: אי.פי.אי גילי כהן )מימין( עם מדליית הארד. ניצחה בניקוד הזהב יריבה מפורטוגל
 ?? צילום: אי.פי ?? שרת הספורט, מירי רגב, עם ברוך שמאילוב ומאמן נבחרת הגברים, אורן סמדג'ה
צילום: אי.פי שרת הספורט, מירי רגב, עם ברוך שמאילוב ומאמן נבחרת הגברים, אורן סמדג'ה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel