Israel Hayom

תחילת הסוף?

מעמדו של בני בן זקן התערער אחרי התבוסה לק"ש ,(3:0) והנהלת סכנין תתכנס היום כדי להחליט אם לפטרו הערב: הפועל חיפה - מכבי ת"א, הפועל חדרה - מ.ס אשדוד

- ליאב נחמני ושי ארצי

מעמדו של מאמן בני סכנין בני בן זקן התערער אחרי התבוסה הביתית לעירוני ק"ש .(3:0) הנהלת סכנין תתכנס ביממה הקרובה ותחליט אם לפטר את בן זקן כאשר גובר הלחץ לבצע זעזוע.

בתוך כך, בלאגן גדול אירע עם שרי קת הסיום אמש כאשר יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס התעמת עם כמה אוהדים שקי ללו אותו בצורה קשה. רק בהתערבות מקורבים ואנשי אבטחה נמנעה תגרה גדולה יותר. בהמשך אמר אבו יונס לסו בבים אותו כי הוא מצטער על תגובתו.

העצבים מדברים

מי שיעמוד הערב (20:30) על הקווים בסמי עופר וינסה להשיג ניצחון שני ויקר עבור הפועל חיפה מול מכבי ת"א הוא עוזר המאמן מאיר בן מרגי, שיד ריך את הקבוצה עד מינוי מחליפו של ניר קלינגר. המועמד המועדף על הבע לים יואב כץ הוא עמיר תורג'מן, שנמצא קרוב לסיכום. אגב, זו הפעם הרביעית בשנים האחרונות שהוחלף מאמן בקבוצה לפני משחק ביתי מול הצהובים.

בתוך כך, קומץ מאוהדי הקבוצה הגיעו אתמול לאימון המסכם וקיללו את הב עלים. למקום הוזעקו ניידות משטרה שליוו את כץ לרכבו והרחיקו את המ קללים. "בושה וחרפה שזה מה שקורה יום לפני משחק חשוב", אמרו במועדון; "יודעים מי שלח את האוהדים האלה".

השאלה הגדולה אצל היריבה מכבי ת"א היא האם אלירן עטר יחזור הערב להרכב. בשבועיים האחרונים נאלץ המאמן ולאדן איביץ' לנסות לספק הסב רים מדוע סיפסל את אחד הכוכבים שלו בשני משחקים רצופים.

בסביבת החלוץ טוענים כי בניגוד לדברי המאמן, הרקע אינו מקצועי, ואם לא יפתח בסמי עופר, מבחינתם זו תהיה תשובה סופית לכך במיוחד לאור העוב דה שצ'יקו אופואדו לא צפוי לשחק בשל פציעה קלה.

הבלם ז'איר אמאדור צפוי להחמיץ את המשחק. מי שאמור להחליף אותו במרכז ההגנה הוא שחר פיבן, שכבר פתח העונה כמה משחקים והציג יכולת טובה. איתן טיבי הפצוע ימשיך להיעדר.

הפועל חדרה. ניסו אביטן צפוי לבצע שינוי אחד בהרכבה של העולה החדשה מול מ.ס אשדוד הערב ,(19:00) כאשר הקשר עלי חטיב יחליף את סלים עמאש.

לאומית. בשישי במחזור ה :10 מכבי אחי נצרת - הפועל פ"ת ,0:0 הפועל עכו - הפועל ראשל"צ ,0:0 הפועל כפ"ס - בית"ר ת"א/רמלה ,2:3 נס ציונה - נצרת עילית ,1:2 הפועל עפולה - הפועל איכ סל ,0:1 הפועל מרמורק - הפועל אשק לון ,1:0 בני לוד - הפועל רמה"ש .1:0

 ?? צילום: יוסי שקל ?? בן זקן. הלחץ לבצע זעזוע בסכנין גובר
צילום: יוסי שקל בן זקן. הלחץ לבצע זעזוע בסכנין גובר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel