Israel Hayom

חופשה מחממת את הלב: הצעות לנופש כיפי באווירה חורפית

לכבוד החורף שהגיע פוצחים בתי המלון ברחבי הארץ בהצעות לנופש ברוח "החיים הטובים" הרצאות, סדנאות בישול, טעימות יין, טיפולי גוף ונפש והרבה מוזיקה טובה מה עוד צריך?

- אילן גטניו

חודש נובמבר מסמן מאז ומתמיד את יריית הפתיחה של "חופשות התוכן". זו תקופת היובש של אחרי החגים, והמוצר המוביל של בתי המלון שהתרוקנו הוא סופי שבוע נושאיים, שנועדו להניע זוגות ישראלים לצאת לחופשה עם ערך מוסף אינטלקטואל­י ובריאותי, ואם אפשר - בלי הילדים. בתי המלון בישראל מב קשים לשנות לנו את אורח החיים, ולא רק בפינו קים כמו עיסוי, ספא ופעילות גופנית, אלא על ידי מהפך מחשבתי של ממש. זה אמנם מתחיל בתזונה בריאה, אבל מתלווה לכך פעילות גופנית תואמת וגם חיבור לטבע כדי ליהנות מאוויר צח, ממרחבים עד בלי די, וכמובן מפינוקים לגוף ולנפש.

טעימה מהמזרח הרחוק

סופי שבוע במגוון תחומים ונושאים מתקיימים במהלך החורף במלונות כרמים וישרוטל ים המלח. באחוזת אסיינדה שליד מעלות תתקיים ב 17-15 בנובמבר סדנה על יפן, שבה יהיה אפשר לדגום את תרבות הזן עם חיים שוסטר, מומחה לתרבויות המזרח הרחוק, ולהעמיק עם אוצרות הטבע והחי מפי פרופ' משה אגמי מאוניברסיט­ת ת"א. בערבים יתקיימו מופעים מגוונים, החל בזה של חן צימב ליסטה, אמן כלי ההקשה, במופע סולו עם מוזיקה ורשמים מיפן ועד קונצרט בהנחיית יוסי שיפמן, עם קטעים מהאופרה "מאדאם בטרפליי" של פוצ'יני. המחיר: 4,200 ש' לזוג, על בסיס חצי פנסיון.

רשת מלונות רימונים במיתוג Wellness תקיים בחודשים נובמבר-דצמבר שני סופ"שים במלון רי מונים גלי כנרת ברוח "סודות החיים הטובים". ב 15 בנובמבר יתקיים סופ"ש "החיים הטובים": בישול בריא בעידן ה ,Wellness כולל הרצאות, טעימות וסדנאות חווייתיות בהנחיית שף מוטי אזולאי, השף הראשי במלון רימונים גלי כנרת, ושף לוי אוחיון. סוף השבוע כולל גם קבלת פנים חגיגית, סדנת יין, סדנת שייקים בריאותיים וסדנת הכנת סלטים וקינוחים מפירות ארצנו. המחיר: 1,260 ש' לזוג ללילה, מינימום 2 לילות.

במלון הרודס ויטאליס אילת מרשת פתאל ית קיים ב 22 בנובמבר סוף שבוע בנושא Wellness ובריאות, הכולל שיעורי הידרותרפיה, סדנת בישול קולינרית עם שף אביב משה, שיעורי פילאטיס מזרן, טעימות מסאז' ברחבי המלון ושימוש חופ שי במתקני הספא, סדנת יין ועוד. המחיר: 1,860 ש' ללילה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר, או 2,100 ש' ללילה לזוג על בסיס לינה וחצי פנסיון.

ב 24-22 בנובמבר יתקיים במלון ספורט קלאב של ישרוטל באילת סוף שבוע של ‪Non Stop‬ Fitness&Fun בשיתוף קבוצת הולמס פלייס. המשתתפים יהיו מהראשונים בארץ להתנסות בכ 85 אימוני כושר, אירובי ואימוני כוח חדשים. את האימונים ההמוניים יעבירו 50 מאמני הכושר המובילים בתחומם, בשבעה מתחמי כושר ענקיים תחת כיפת השמיים. לצד האימונים יתקיימו הופ עות חיות של שרית חדד, עברי לידר, ברי סחרוף והבלקן ביטבוקס. המחיר ללינה וחצי פנסיון במלון רויאל ביץ': החל מ 2,253 ש', במלון רויאל גא רדן החל מ 1848 ש' ובמלון ישרוטל אגמים החל מ 1,810 ש'. המחיר ללינה בלבד במלון ריביירה קלאב: החל מ 1243 ש'. המחירים הם לאדם בחדר זוגי רגיל, ל 2 לילות.

מוזיקה בלי הפסקה

במלון דן כרמל חיפה יתקיים בין 29 בנובמבר ל 1 בדצמבר סוף שבוע מוזיקלי: "שישים, תשעים, שישים", במחווה ללהיטי שנות ה 60 עד ה .90 סוף השבוע יכלול מופע של להקת הקאברים "הסיק סטיז", ושלל הרצאות: יואב קוטנר על הביטלס, מבקר הקולנוע רון פוגל על המיוזיקלס הגדולים בקולנוע והרצאה של עורך המוזיקה ושדרן הרדיו גדי ליבנה. נוסף על כך, תיערך מסיבת ריקודים סלוניים. מחיר לזוג לכל החבילה ל 3 ימים 2) לי לות( על בסיס לינה וחצי פנסיון: החל מ 2,490 ש'.

במלון פסטורל כפר בלום תיפתח בדצמבר העו נה ה 17 של "פסטורליה בצלילים": סדרת סופי שבוע מוזיקליים בנושאי אופרה, מוזיקה קלאסית, ג'אז, מוזיקת עולם ועוד. בד בבד, מציע המקום את סדרת "טריו": סופי שבוע קלילים הכוללים מופע מוזיקלי, הרצאה ומפגש עם שף. על הבמה: יזהר אשדות ופיטר רוט; ריקי גל ומופע האיחוד של להקת קצת אחרת: שלמה גרוניך, שלמה יידוב ושם טוב לוי. במהלך החופשה תוכלו ליהנות גם מסיורי יקבים עם הסומליה שירה לבל, מטעימות יין ומהרצאות קולינריות עם השפים הילה אלפרט, תום פרנץ ורונית ורד.

הסופ"ש המוזיקלי הראשון יתקיים ב 13 בדצמ בר וכולו אמריקה, בהשתתפות זמר הג'אז אהרל'ה סייקס, סוזי מילר ומוני ארנון עם מיטב שירי פולק וקאנטרי ופרופ' יוסי שיין מאוניברסיט­ת ת"א וחבר סגל באוניברסיט­ת ג'ורג'טאון בוושינגטון בהרצאה על דונלד טראמפ. מחיר סדרת "פסטורליה בצלי לים": החל מ 2,100 ש' לחדר זוגי ללילה על בסיס פנסיון מלא. מחיר סדרת "טריו": החל מ 1,540 ש' לחדר זוגי ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר.

 ?? צילום: שרון בראון צילום: איה בן עזרי צילום: אורי אקרמן ?? רימונים גלי כנרת הרודס ויטאליס אילת דן כרמל
צילום: שרון בראון צילום: איה בן עזרי צילום: אורי אקרמן רימונים גלי כנרת הרודס ויטאליס אילת דן כרמל
 ?? צילום: יח"צ ?? חדר המנוחה במלון פסטורל
צילום: יח"צ חדר המנוחה במלון פסטורל
 ?? צילום: אורי נמליך ?? שלושה ימים של פיטנס אנד פאן
צילום: אורי נמליך שלושה ימים של פיטנס אנד פאן
 ?? צילום: אייל אשכנזי ?? ריקי גל. תופיע בסדרת "טריו" בפסטורל
צילום: אייל אשכנזי ריקי גל. תופיע בסדרת "טריו" בפסטורל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel